میسون مونت، ان گول و کان ته و تیاگو سیلوا، سه بازیکن چلسی، در آستانه بازی برابر رئال مادرید به تمرینات برگشتند

امیدواری چلسی: بازگشت ستاره‌ها برای بازی رئال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فردا شب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مهمان رئال مادرید خواهد بود. 

این تیم در این فصل شرایط خوبی را پشت سر نگذاشته و قرار است پس از اخراج گراهام پاتر، حالا با حضور فرانک لمپارد به عنوان سرمربی موقت برابر رئال قرار بگیرد و شاید بسیاری شانس زیادی برای آنها قائل نباشند. 

اما اتفاق خوبی که برای این تیم رخ داده این است که تیاگو سیلوا، که از اواخر فوریه به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نبود، بار دیگر به مرز آمادگی رسیده و در تمرینات این تیم حضور پیدا کرده است. 

از سوی دیگر، میسون مونت و انگولو کانته هم که هر دو از بازی برابر وولوز به دلیل احساس درد و مصدومیتی که داشتند در تمرینات آبی‌پوشان لندنی غایب بودند روز دوشنبه در تمرینات دیده شدند. 

به این ترتیب به نظر می‌رسد که دست لمپارد برای انتخاب ترکیب مدنظر و مطمئنش در دیدار برابر مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا بازتر خواهد بود و شرایط این تیم بهتر می‌شود. 

چلسی در حال حاضر با کسب تنها 39 امتیاز از 30 دیداری که در لیگ برتر انجام داده در جایگاه یازدهم لیگ برتر قرار دارد و شرایط سختی را تجربه می‌کند که امیدوار است به زودی تغیر کند.