بارسلونا نگران است که یوردی کرویف، مدیر ورزشی باشگاه، در پایان قراردادش نوکمپ را ترک کند.

نگرانی بارسلونا از جدایی  یو ردی کرویف
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یوردی کرویف، مدیر ورزشی بارسلونا مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپا قرار گرفته است. این  مدیر 49 ساله ثابت کرده که شخصیت بسیار تاثیرگذاری برای ژاوی است و تحت محدودیت‌های مالی اعمال شده توسط لالیگا فعالیت مناسبی داشت.

این مدیر رابطه بسیار دوستانه‌ای با سرمربی فعلی بارسلونا دارد. ژاوی اخیراً پس از توصیه‌های او در مورد ایفای نقش اریک گارسیا، مدافع میانی سابق منچسترسیتی، در نقش هافبک دفاعی مقابل الچه در حالی که بارسا با نتیجه 4 بر صفر پیروز شده بود، به سرعت از کرویف تمجید کرد.

با این حال، در نوکمپ این نگرانی وجود دارد که یوردی کرویف آماده است تا در پایان این فصل باشگاه را ترک کند. قرارداد او در تابستان به پایان می‌رسد و هنوز اعلام نکرده که آیا به همکاری با تیم مدعی قهرمانی لالیگا ادامه خواهد داد یا خیر.

بر اساس ادعای نشریه دیلی میل، کار او در انگلیس مورد توجه قرار گرفته و تعدادی از باشگاه‌ها تحولات بین یوردی و هیئت مدیره بارسا را زیر نظر دارند. جوردی قبلاً به عنوان مدیر ورزشی در لارناکای قبرس و مکابی کار کرده و آماده است تا خود را با چالش‌های جدید در دوران حرفه‌ای آزمایش کند.

او همیشه با بارسلونا به عنوان باشگاهی که در آن شروع به کار کرد و پدرش یوهان تاثیر زیادی در آن داشت، پیوند خاصی دارد. اما کار او در آنجا باشگاه‌های سراسر اروپا را تحت تأثیر قرار داده و بارسا پیش‌بینی می‌کند که با نزدیک شدن به پایان فصل، پیشنهادات زیادی دریافت کند.