کریستین پولی شیچ، ستاره آمریکایی چلسی، می‌گوید این تیم فردا برای انتقام گرفتن از رئال مادرید به میدان می‌رود و در چم پی ون ز لیگ نباید چلسی را دست‌کم گرفت.

پولی شیچ: رئال مراقب باشد،  می خواهیم انتقام بگیریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، چلسی بار دیگر در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید می‌رود. آبی‌های لندن فصل گذشته در همین مرحله مقابل لوس بلانکوس شکست خورده و از دور رقابت‌ها حذف شدند و فردا بار دیگر در دور رفت این مرحله در برنابئو مهمان رئال خواهند بود.

چلسی در فصل جاری روزهای دشواری را پشت سر می‌گذارد و تا امروز سه مربی را روی نیمکت خود دیده است. بعد از اخراج گراهام پاتر در حال حاضر فرانک لمپارد به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت چلسی می‌نشیند و فردا با تحمل فشارهای سنگین باید با مدافع عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ دیدار کند.

اما کریستین پولیشیچ، ستاره آمریکایی چلسی، می‌گوید هر حریفی در چمپیونزلیگ باید از چلسی بترسد و هیچکس نباید آبی‌ها را دست کم بگیرد. پولیشیچ رئال مادرید را تهدید کرد و گفت چلسی برای گرفتن انتقام شکست فصل گذشته به میدان خواهد رفت.

ستاره آمریکایی در گفت‌وگو با سایت باشگاه چلسی گفت: "ظاهرا ما هر سال باید با رئال بازی کنیم. از زمانی که من در چلسی بوده‌ام به نظرم می‌رسد که هر سال جلوی رئال قرار گرفته‌ایم. بله، آن‌ها تیم بزرگی هستند و ما برای بازی فردا هیجان داریم. ما در گذشته رئال را شکست داده‌ایم و برای این چالش آماده‌ایم.

پولیشیچ در ادامه گفت :"فصل گذشته هر در دو بازی رقابت نزدیکی داشتیم و این‌طور نبود که رئال برتری کامل داشته باشد. اگر یک سری اتفاقات می‌افتاد ما برنده می‌شدیم. ما امسال به دنبال گرفتن انتقام هستیم و امیدواریم شکستشان بدهیم. تیمی که می‌خواهد قهرمان چمپیونزلیگ بشود باید تیم‌های بزرگ را شکست بدهد و ما برای این آماده‌ایم."