باشگاه رئال مادرید پیراهن خاصی را برای تبریک به کارلو آنجلوتی، سرمربی این تیم، طراحی و به او اهدا کرد.

هدیه ویژه رئال به آنجلوتی برای رکورد تاریخی (عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف اسپانیول رفته و با نتیجه 0-4 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

این سی و پنجمین قهرمانی رئال مادرید در تاریخ رقابت‌های لالیگا به حساب می‌آمد و فاصله آنها با تیم دوم که بارسلوناست را بیش از پیش افزایش داد. 

آنچلوتی که دومین دوره حضورش روی نیمکت رئال مادرید را سپری می‌کند، پیش از این موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و همچنین کوپا دل ری با این تیم شده بود اما این اولین قهرمانی او در لالیگا به عنوان سرمربی رئال مادرید بود. 

همین قهرمانی اتفاق خاص و ویژه‌ای را برای این مربی ایتالیایی رقم زد. او با کسب عنوان قهرمانی لالیگا به تنها مربی تاریخ تبدیل شد که قهرمانی در هر پنج لیگ معتبر اروپایی را تجربه کرده است. 

کارلتو پیش از این با میلان در رقابت‌های لیگ ایتالیا، با چلسی در رقابت‌های لیگ برتر، با پاری سن ژرمن در رقابت‌های لیگ فرانسه و با بایرن مونیخ در بوندسلیگا قهرمان شده بود و حالا این افتخارات را با رئال مادرید تکمیل کرد. 

باشگاه رئال نیز هدیه ویژه‌ای برای این مربی در نظر گرفته بود که یاد و خاطره این قهرمانی و این رکورد تاریخی را تا همیشه برای او جاودانه کند. 

آنچلوتی پس از پایان بازی با انتشار تصاویری پیراهنی از رئال مادرید را نشان داد که صرفا برای او طراحی شده و روی آن نوشته شده بود:« تنها مربی با پنج عنوان قهرمانی در پنج لیگ معتبر.»

همچنین در پشت این پیراهن نیز به ترتیب به قهرمانی‌های او در این پنج لیگ از ابتدا تا قهرمانی روز گذشته اشاره شده بود.