طبق ادعای بی لد، باشگاه بایرن مونیخ سادیو مانه را تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات منع کرده است.

مانه حق حضور در تمرینات بایرن را ندارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شکست سنگین بایرن مونیخ برابر منچسترسیتی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باعث اتفاقات عجیبی در رختکن این تیم شد. 

رسانه‌های آلمانی خبر دادند که مانه از موقعیت‌هایی که لروی سانه در جریان این بازی داشته، اما نتوانسته از آنها استفاده کند عصبانی و ناراحت شده و در رختکن به او اعتراض کرده است. درگیری بین این دو بازیکن بالا گرفته و ستاره سنگالی مشتی به صورت هم‌تیمی‌اش کوبیده است. 

این موضوع واکنش‌های بسیاری را از سوی هواداران این تیم و دیگر فوتبال‌دوستان به همراه داشت و دقایقی پیش بیلد اعلام کرد که باشگاه به مانه اعلام کرده که فعلا حق حضور در تمرینات را ندارد تا تصمیم نهایی در مورد او اتخاذ شود (حداقل جریمه مالی).

مدیران بایرن از حرکت مانه بسیار خشمگین هستند و قصد دارند یک جریمه مثال‌زدنی را برای او تعیین کنند. جریمه‌ای که باعث شود دیگر هیچ بازیکنی به خود اجازه تنش و درگیری فیزیکی در رختکن را ندهد. فعلا قرارداد مانه فسخ نمی‌شود و در حال حاضر نیز مشکل بین مانه و سانه حل شده است. گفته می‌شود بایرن با ستاره سنگالی در پایان فصل قطع همکاری خواهد کرد.

بایرن مونیخ همچنین در صفحه توییتر رسمی خود نیز تایید کرد که مانه در بازی بعدی برابر هوفنهایم به میدان نخواهد رفت.

آنطور که رسانه‌های آلمانی گزارش دادند پس از بازی سادیو مانه با حمله به سانه، ضربه‌ای به صورت او زد. این در حالی است که سانه عملکرد مناسبی مقابل تیم سابقش، یعنی منچسترسیتی، داشت. در حالی که مانه بعد از 69 دقیقه به جای جمال موسیالا وارد زمین شد.

در دقیقه 83 بازی بود که صحنه‌ای که جرقه مشاجره را زد رقم خورد: مانه به جای پاس دادن به سانه، پاسی را در عمق فرستاد تا هم‌تیمی‌اش در فضای خالی صاحب توپ شود، اما سانه از این تصمیم راضی نبود و این به مشاجره آنها منجر شد. این صحنه در عکس‌ها ثبت شده است.

بر اساس اطلاعات بیلد، پس از سوت پایان بازی، بحث کوتاه و سپس مفصلی در رختکن رخ داد. گفته می‌شود که مانه از نحوه صحبت سانه با او گلایه کرده و ناگهان او به سانه حمله کرد و به صورت او ضربه زد!

در این لحظه برای آرام کردن فضا، سانه بعد از این اتقاق به قسمت دیگری از رختکن فرستاده شده است. شاهدان عینی گزارش می‌دهند که این ضربه آثاری روی صورت سانه بر جای گذاشته است!