گئورگی گول سیانی در مورد تماشاگرانی که از لیزر استفاده می‌کردند در این ستا گرام خود جملات جالبی را نوشت و خطاب به آنها گفت: خوش به حال شما که تنبیه‌تان دست من نیست!

پست جنجالی ستاره پرسپولیس علیه لیزر اندازها!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، گئورگی گولسیانی، ستاره خط دفاعی و پنالتی‌زن اول پرسپولیس، در کرمان در شرایطی از روی نقطه پنالتی دبل کرد که هنگام زدن ضرباتش نور لیزر در چشمانش بود و عملا با چشم بسته دو گل زد. به نظر می‌رسد این اتفاق حسابی مدافع آرام پرسپولیس را کلافه کرده و از تنبیه سخت مدنظرش برای افرادی که در استادیوم لیزر می‌اندازند نوشت و در این باره گفت: "خوش‌به‌حال شما که تنبیه‌تان به من ربطی ندارد!"

مدافع گرجستانی پرسپولیس با انتشار ویدئوی دو گل خود در اینستاگرام خطاب به تماشاگرانی که با لیزر به ورزشگاه می‌آیند جملاتی را نوشت و از هواداران خودشان نیز خواست به هیچ وجه از لیزر استفاده نکنند چرا که این کار را بی فرهنگی و احمقانه دانست.

گولسیانی در این خصوص نوشت: "برای برد خوشحالم. صحبتی دارم با هوادارانی که با لیزر به ورزشگاه می‌آیند و از آن برای تأثیرگذاری بر تصمیمات بازیکنان، از هر تیمی استفاده می‌کنند: جایی برای شما در استادیوم وجود ندارد، اگر تصمیم با من بود شما باید تمام عمر خود را به نور لیزر خیره می‌شدید. خوش‌به‌حال شما که این به من بستگی ندارد."

او سپس خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: "من به عنوان یک بازیکن پرسپولیس می‌خواهم از هواداران‌مان خواهش کنم که لیزر نیاورند و علیه کسی از آن استفاده نکنند، زیرا این کار غیراخلاقی، شرم آور، بی فرهنگی، خطرناک و احمقانه است!"

روز گذشته پرسپولیس در شرایطی با دو گل گولسیانی و سعید صادقی و گل به‌خودی مدافع‌شان با نتیجه سه بر یک مس کرمان را شکست داد که جو عجیب و خاصی در ورزشگاه باهنر حاکم بود و بارها در صحنه‌های حساس نور لیزر در چشمان بازیکنان دیده می‌شد. البته این اتفاق باعث نشد گولسیانی پنالتی‌هایش را از دست بدهد اما او را حسابی عصبانی کرد.