پر در اگ میا تو ویچ، ستاره سابق رئال، معتقد است رئال این روزها مثل دوره اول مربیگری زیدان بازی می‌کند.

رئال مثل دوره اول مربیگری زیدان بازی می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته به راحتی از سد کادیز گذشت و با روحیه‌ای مضاعف به بازی برگشت برابر چلسی رسید. رئال در دیداری که می‌توانست 6 یا هفت گل بزند، در نهایت 0-2 برنده شد. امتیاز از دست دادن‌های زیاد رئال در لالیگا باعث شده این تیم شانسی برای قهرمانی نداشته باشد، ولی رئال در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری مدعی بزرگ قهرمانی است.

میاتوویچ در تمجید از نمایش رئال گفت: «تقریبا 40 شوت به دروازه کادیز زده شد و رئال می‌توانست جشنواره‌ای از گل به راه بیندازد. بنزما و رودریگو هر کاری خواستند انجام دادند ولی توپ نمی‌خواست وارد دروازه شود. ناچو و آسنسیو در نهایت گره را باز کردند، ولی برتری 2-0 برای رئال بسیار کم بود. جدای از موقعیت‌سوزی‌های زیاد، شکل بازی رئال فوق العاده بود.»

میاتوویچ که مقطعی مدیر ورزشی رئال نیز بود، ادامه داد: «مدت‌ها بود رئال را اینقدر خوب ندیده بودم. به خصوص پس از دوره اول مربیگری زیدان(2016 تا 2018) چنین نمایش خوب و جدی‌ای از بازیکنان رئال را به یاد ندارم. در آن مقطع تیم با انگیزه‌ای مثال‌زدنی وارد زمین می‌شد و از دقیقه یک حس می‌کردید که برنده خواهد شد. همان انگیزه و جسارت حالا برگشته و من بسیار به ادامه فصل امیدوار هستم.»