شهاب حسینی بازیگر مشهور سینمای ایران دیروز در تمرین پیکان حاضر شد و ساعتی را در جمع بازیکنان و مربیان این باشگاه گذراند.

نصیحت طلایی شهاب حسینی به ستاره‌های آینده فوتبال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یک بار شهاب حسینی در مصاحبه‌اش با عادل فردوسی‌پوردر برنامه نود ویژه یلدا گفته بود بین تماشای یک فیلم شاهکار یا یک بازی حساس فوتبال، دومی را انتخاب می‌کند چرا که دیدن هرفوتبال زنده یک تجربه تازه و متفاوت و پر رمز و راز است. دیروز شهاب حسینی که از قضا هیچ نسبتی هم با مجتبی حسینی ندارد ، به دعوت سرمربی پیکان به ورزشگاه ایران‌خودرو رفت و لحظات روحیه‌بخشی را برای اعضای جوان‌ترین تیم لیگ برتر رقم زد.

اولین صحبتی که بین حسینی‌ها رد و بدل شد، این بود: «من پیگیر فوتبالم و نتایج تیم‌ها رو تاجایی که بتونم دنبال می‌کنم... تیم شما رو هم به واسطه اینکه جوونید و جلوی همه تیم‌ها وایمسیتید دوست دارم».

پیکانی‌ها که برای ریکاوری بازی سنگین با نفت آبادان در زمین تمرین حاضر شده بودند، دقایق جالبی را با این بازیگر محبوب سپری کردند و  در شرایطی با توجه به اینکه آخرین قسمت سریال پرمخاطب «پوست شیر» با حضور او قرار است این هفته پخش شود، طبیعی بود که همه پرسش‌ها از شهاب حسینی درباره این باشد که :«ته سریال چی می‌شه!» اما  در پاسخ به بازیکنان پیکان، نقش اول پوست شیر آنها را به تماشای قسمت آخر در روز چهارشنبه دعوت می‌کرد.

در این بین ابراهیم صالحی کاپیتان پیکان به او گفت: «زمانی که ما پارس جنوبی بودیم ، شما مصاحبه ای کردید و گفتید طرفدار این تیم هستید، ما آن زمان خیلی خوشحال شدیم ، هرچند که می‌دانستیم برای طفره رفتن از بیان استقلالی یا پرسپولیسی بودن آن را بر زبان آوردید.»

جالب اینکه حسینی اینجا هم آن پاسخ را تکرار کرد و گفت: «نه، آن زمان پارس جنوبی خیلی خوب نتیجه گرفته بود و به خاطر همان گفتم طرفدار آن تیم هستم».

او همچنین با جلال امیدیان مربی تیم پیکان که همسر فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تئاتر است خوش وبش گرمی داشت. اوکه چهره‌ای متفاوت نسبت به گذشته داشت لحظاتی هم برای بازیکنان پیکان صحبت کرد و این حضور هم با عکسی یادگاری خاتمه یافت.

صحبتهایی با لحن خاص شهاب که باعث خواهد شد بازیکنان پیکان احتمالا با روحیه‌ای تازه به کار خود در هفته های پایانی لیگ برتر فوتبال و جام حذفی ادامه بدهند. ساعتی بعد در گوش آنها این جمله زنگ می‌زند که: «شما جوانید و شاید خوش شانس. قدر فرصتی که کادرفنی در اختیارتان گذاشته را بدانید.»

برای شهاب هم این حضور شبیه مکاشفه‌ای برای دیدن از نزدیک پشت صحنه رشته‌ای بود که او مدتی هم به آن مشغول بوده اما در نهایت عشق بازیگری مسیرش را از زمین‌های خاکی به پرده نقره‌ای عوض کرده است. او گفت در این تغییر مسیر یک مصدومیت سنگین هم موثر بوده والا چه بسا او امروز یکی از بازیکنانی بود که کفش‌ها را آویخته و شاید هم نامی از او وجود نداشت... درست برعکس این شهاب خوش اخلاق و محبوب که بازیکنان پیکان برای عکس گرفتن با او صف کشیده بودند!