بنجامین پا وارد، مدافع بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش با منچسترسیتی گفت جبران شکست 3-0 در بازی رفت غیرممکن نیست و بازیکنان بایرن برای صعود به مرحله بعد با تمام وجود تلاش می‌کنند.

پا وارد: برای عبور از سی تی هر کاری می‌کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا در آلیانز آرنا میزبان منچسترسیتی است تا در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف این تیم برود.

بایرن هفته گذشته در ورزشگاه اتحاد شکستی سنگین مقابل سیتی متحمل شد و نتوانست نتیجه‌ای بهتر از باخت 3-0 به دست بیاورد. توخل و بازیکنانش می‌دانند که فردا در مقابل هواداران‌شان کار بسیار دشواری در پیش خواهد داشت.

بنجامین پاوارد که به همراه سرمربی‌اش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی شرکت کرده بود گفت بایرن به دشواری کارش در این مسابقه آگاه است ولی قصد دارد از فرصت جبران در مقابل هواداران خودی حداکثر استفاده ممکن را ببرد.

فردا هر کاری لازم باشد می‌کنیم

ما آماده‌ایم. بازی رفت اصلا خوب نبود. ولی حالا نوبت ما است و این را قول می‌دهیم که هر چه در توان داریم به کار می‌گیریم تا در این مسابقه پیروز شویم. ما برای موفقیت فردا هر کاری لازم باشد می‌کنیم.

فردا شاهد معجزه بایرن خواهیم بود؟

ما قبلا هم دیده‌ایم که حتی در شرایط دشواری مثل این جبران کردن ممکن است. البته می‌دانیم که کار ساده‌ای نیست. ولی با توجه به اینکه هواداران پشت سر ما هستند باید از فرصتی که داریم حداکثر استفاده را ببریم.

مقابله با مهاجم آماده‌ای مثل ارلینگ هالند

هالند بازیکنی درجه‌یک است. او یکی از بهترین شماره 9های دنیا است. ولی نمی‌توانیم فقط روی او تمرکز کنیم. سیتی بازیکنان خوب دیگری هم دارد.

بازگشت مانه بعد از تعلیق شدن به دلیل درگیری با لروی سانه

سادیو فوتبالیست بزرگی است و ما از او به گرمی استقبال کردیم. فردا بازی بزرگی در پیش است. مربی است که تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی می‌کند. ولی ما فردا یا در بازی‌های دیگر به سادیو نیاز داریم.

مقایسه یولیان ناگلزمان و توماس توخل؟

تیم با سرمربی جدید خیلی خوب کار می‌کند. او ایده‌های عالی‌ای دارد و این را در تیم‌های سابقش هم نشان داده است. توماس با بازیکنان خیلی نزدیک است. نمی‌خواهم آنها را با هم مقایسه کنم. من هر روز با تمام توانم تلاش می‌کنم و اینکه چه کسی مربی است در تلاش من تغییری ایجاد نمی‌کند. من هر روز چیز جدیدی یاد می‌گیرم.