وزرای ارشد رژیم صهیونیستی اعلام کردند که کابینه جنگ این رژیم دوام زیادی نخواهد داشت.

سقوط کابینه نتانیاهو جدی شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از وزرای برجسته رژیم صهیونیستی نوشتند کابینه جنگ مدت زیادی دوام نخواهد آورد و در نتیجه اختلافات فرو خواهد پاشید.

براساس گزارش المیادین، وزرای ارشد رژیم صهیونیستی اعلام کردند، انتقاد از هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با هماهنگی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم انجام شد و تلاش‌هایی وجود دارد تا موسسه امنیتی مسئول شکست جنگ هفتم اکتبر معرفی شود.

وزرای کابینه رژیم صهیونیستی (که نامشان فاش نشده است) اعلام کردند، نتانیاهو و وزرا به دنبال این هستند که سرویس امنیتی مسئول رخدادهای هفتم اکتبر شناخته شود و حمله به نهاد امنیتی با هماهنگی نتانیاهو انجام شده و در سایه وضعیت کنونی دولت اضطراری (کابینه جنگ)  دوامی نخواهد داشت.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که روند حمله به دستگاه نظامی طی نشست کابینه امنیتی شدت گرفت و در سایه حمایت یوآو گالانت، وزیر جنگ و بنی گانتس، عضو کابینه جنگ از دستگاه نظامی  و امتناع آنها از مسئول دانستن این دستگاه در شکست هفتم اکتبر، تداوم دولت اضطراری در معرض خطر بزرگی قرار گرفته است.

در همین راستا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز به نقل از دو مسئول در ارتش این رژیم اعلام کرد: ما در نوار غزه، لبنان و کرانه باختری می‌جنگیم و دولت ما در حال جنگ است.

پیشتر یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پس از جلسه جنجالی کابینه کوچک این رژیم که اعضای کابینه به شکل بی‌سابقه «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی را مورد انتقاد قرار دادند، خواهان توقف استفاده غیرمسئولانه از ارتش رژیم صهیونیستی و فرماندهان آن در راستای تحقق اهداف سیاسی شد.

از سوی دیگر، روزنامه عبری‌زبان «هاآرتص» به نقل از اعضای کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی نوشت، ارتش این رژیم تاکنون هیچ‌کدام از اهداف جنگ در نوار غزه را محقق نکرده است.

اعضای کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی همچنین اذعان کردند توانمندی‌های جنبش حماس همچنان پابرجاست و به وظایف خود عمل می‌کند و خلع سلاح آن به چندین ماه زمان نیاز دارد.