جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر هفت هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کردستان توزیع می‌شود.

توزیع بسته معیشتی دولت در دهه فجر | خبر خوش دولت برای همه اقشار
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار جمشید رضایی صبح چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه کردستان اظهار کرد: ساخت پروژه‌های محرومیت زدایی در اولویت برنامه‌های سپاه بوده و در دهه فجر امسال نیز از اولویت‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های زیادی برای ایام دهه فجر پیش‌بینی شده است، افزود: توزیع هفت هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کردستان از جمله این برنامه‌ها است.

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: ورود کاروان ۴۰ نفره محفل به کردستان از دیگر برنامه‌های سپاه است که این کاروان از امروز وارد شهر قروه می‌شوند و در شهرهای قروه، سنندج، مریوان، سقز و بانه طی ایام دهه فجر برنامه خواهند داشت.

وی تصریح کرد: اجرای محافل قرآنی در مساجد و مدارس و حضور در جمع قرآنیان استان از برنامه‌های این کاروان است.

وی بیان کرد: در مجموع یک‌هزار و ۳۶۰ برنامه ویژه دهه فجر با شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» در کردستان اجرا می‌شود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت ایام مبارک ماه رجب و میلاد حضرت جوادالائمه(علیه السلام)، ۲۸۰ بسته معیشتی و غذای گرم در حاشیه شهرستان زاهدان توزیع شد.

دادخدا خدایار در گفت وگو با ایسنا- اظهار کرد: به منظور گسترش فرهنگ و مهر رضوی و با همت خادمیاران کانون سلامت رضوی زاهدان، ۸۰ بسته معیشتی و ۲۰۰ پرس غذای گرم در حاشیه شهرستان زاهدان توزیع شد.

وی افزود: بسته های معیشتی شامل مرغ، برنج، روغن و ماکارونی به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال بود که از محل کمک‌های مالی خادمیاران و یاوران رضوی کانون خدمت رضوی سلامت تامین شده است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان همچنین از اهدای یک دستگاه واکر از سوی کانون سلامت رضوی استان به یک فرد توان‌یاب تحت حمایت این کانون خبر داد و گفت: حمایت‌های خادمیاران و یاوران رضوی کانون سلامت رضوی علاوه بر خدمات درمانی و پزشکی به صورت اختصاصی از طریق تهیه و تدارک بسته های معیشتی برای تأمین زنجیره‌ غذایی خانواده‌های تحت حمایت که بیشتر آنها خانوار دارای بیمار هستند، انجام می‌گیرد.