رئیس سازمان برنامه و بودجه از 23 میلیون خانوار یارانه بگیر خواست تا در صورت موافقت با تسهیلات یک میلیون تومانی به سایت مراجعه کنند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: خانوارهایی که متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی هستند در سایت ثبت نام کرده و موافقت خود را با این موضوع اعلام کنند.

خبر ویژه: خبر خوب برای معلمان درباره حقوق و رتبه بندی 

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفته است: علاوه بر کسانی که در حد ۴ میلیون نفر می توانند از یک تا دو میلیون تومان قرض الحسنه یا شارژ به کارت هدفمند ایشان صورت می‌گیرد با یک وقفه یا تنفس چند ماهه از محل یارانه شان پرداخت و کسر می شود.

نوبخت ادامه داد: قرار شد تمامی کسانی که یارانه می گیرند و شامل ۲۳ میلیون خانوار هستند یک میلیون تومان در کارت هایشان از ماه آینده شارژ شود که با دستور رئیس جمهور محترم انجام خواهد شد.

معاون رئیس جمهور افزود: کسانی که یارانه می گیرند بدون مراجعه به بانک در سایت موافقت کنند و یارانه آنها به عنوان ضمانت در نظر گرفته می شود که برای خرید تجهیزات بوده و تسهیلات ۱۲ درصد محسوب می شود.

حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه صبح امروز هیئت دولت گفته است مصوب می‌کنیم در زمان پرداخت یارانه اردیبهشت ماه یک میلیون تومان به تمام خانوارهای یارانه بگیر پرداخت شود.

در پی مراجعه مردم به سایت رفاهی برای دریافت وام یک میلیون تومانی دولت به افراد مشمول یارانه، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اطلاعیه مهمی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی مراجعه مردم به سایت رفاهی برای دریافت وام یک میلیون تومانی دولت به افراد مشمول یارانه، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اطلاعیه مهمی صادر کرد.

این اطلاعیه تاکید می‌کند به دنبال اشتباه برخی رسانه‌ها در اعلام سایت refahi.ir برای ثبت نام وام یک میلیون تومانی که بلافاصله سازمان برنامه و بودجه کشور آن را تکذیب کرد، کسانی که از روز گذشته با مراجعه به این سایت سهوا گزینه اهداء یارانه را انتخاب کردند، نگران نباشند. یارانه این افراد همچنان برقرار و پرداخت می‌گردد.

مجددا تصریح می‌گردد: بلافاصله بعد از فراهم شدن تمهیدات و تدوین دستورالعمل ثبت نام متقاضیان، مراتب از طریق اطلاعیه رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.