نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر، گفت: با کاهش نرخ دلار، قیمت سکه ۶۰۰ هزار تومان کاهش یافت.

فوری: قیمت سکه بالاخره سقوط کرد + لیست کامل قیمت طلا و ارز
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قیمت سکه بالاخره سقوط کرد . قیمت سکه در چند روز اخیر به شدت افزایش پیدا کرده بود. قیمت سکه متاثر قیمت ارز کاهش پیدا کرده است. قیمت سکه با تغییرات جدید احتمالا مجدددا روند کاهشی خود را ادامه خواهد داد . قیمت سکه در بازار امروز به این شرح است :


جدیدترین قیمت سکه

قیمت سکه

محمد کشتی آرای در باره آخرین قیمت سکه و طلا در بازار، اظهارکرد: به دنبال کاهش قیمت ارز در بازار، قیمت سکه و طلا هم کاهش یافت.

وی ادامه داد: امروز نرخ دلار از ۲۶ هزار تومان به ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان رسید که به دنبال آن هم قیمت سکه با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی مواجه شد.

قیمت سکه و طلا

قیمت سکه

 نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اعلام آخرین قیمت‌ها، اظهارکرد: قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به یک میلیون تومان رسید. همچنین قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

کشتی آرای ادامه داد: درحال‌حاضر نیم سکه ۵ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان و ربع سکه سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروش می‌رسد و قیمت هر مثقال طلا هم چهار میلیون و ۳۶۶ هزار تومان است. قیمت سکه یک گرمی هم یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. 

دلار عقب نشینی کرد

سکه و دلار

نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی امروز (دوشنبه) کاهش ۵۰۰ تومانی داشت و به بهای ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.

بهای ارزهای دلار و یورو در بازار غیر رسمی و صرافی‌های بانکی امروز (دوشنبه ۳۰ مرداد) با کاهش قابل توجهی همراه بود.

پس از آنکه رئیس کل بانک مرکزی روز گذشته اعلام کرد که روند تامین ارز در بازار داخلی به خوبی در حال انجام گرفتن است، امروز در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه صرافی‌های بانکی رقم فروش هر دلار را با کاهش نرخ ۵۰۰ تومانی، ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه کردند. نرخ خرید دلار در این صرافی‌ها نیز نسبت به روز گذشته کاهش ۶۰۰ تومانی داشت و ۲۱ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شد.

کاهش بهای ارز در خصوص یورو هم صورت گرفت و امروز در صرافی‌های بانکی هر یورو به بهای ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان به فروش رسید و به نرخ ۲۴ هزار و ۱۰۰ تومان خریداری شد. که حاکی از کاهش ۳۰۰ تومانی در نرخ فروش و ۵ تومانی در نرخ خرید یورو در صرافی‌های بانکی است.

و اما برپایه سامانه سنا، بهای فروش هر یورو در بازار معاملاتی روز گذشته، افزایش شدید ۳ هزار و ۵۰۰ تومانی داشت و به نرخ ۲۷ هزار و ۵۰ تومان معامله شد. در این سامانه بهای دلار نیز افزایش داشت و به بهای ۲۴ هزار و ۲۰۶ تومان به فروش رسید.

همچنین در سامانه نیما نیز برای روز معاملاتی گذشته، هر حواله فروش یورو با نرخ ۲۰ هزار و ۵۷۱ تومان معامله شد، برای فروش حواله دلار نیز نرخ ۱۷ هزار و ۳۳۴ تومان ثبت شد.