الهام حمیدی بازیگر خوب تلویزیون ایران است.

بیوگرافی الهام حمیدی + عکس فرزند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

الهام حمیدی متولد 1357 میباشد. پسر الهام حمیدی  روز 12 خرداد ماه 99 بدنیا آمد. الهام حمیدی یک ازدواج ناموفق داشته است.  الهام حمیدی حالا با همسر دومش به نام علیرضا صادقی توانسته زندگی پایداری داشت باشد. گفته میشود که الهام حمیدی سریال جدید راب ازی خواهد کرد.

مدل لباس الهام حمیدی برگرفته از مدل لباس جنل مونی!

 

نام پسر الهام حمیدی

 

از مجموعه‌های تلوزیونی که الهام حمیدی در آنها به ایفای نقش پرداخته‌است؛ می‌توان از «مسافری از هند»، «زیر تیغ»، «آخرین دعوت»، «شوق پرواز» و «یوسف پیامبر» نام برد. او همچنین بازی در فیلم‌هایی نظیر «بچه‌های ابدی»، «ملک سلیمان» و «گهواره‌ای برای مادر» را در کارنامه هنری خویش دارد.

الهام حمیدی بازیگر کشورمان در جدیدترین عکس اینستاگرامی اش از دستان کوچک پسرش رونمایی کرد و اعلام کرد که مادر شده است.

الهام حمیدی

وی در توضیحات این عکس نوشت:

لحظه شماریمون برای گرفتن دستای کوچولوت به پایان رسید

پسرم، با اومدنت زندگیمون رو زیباتر کردی، دنیایی شدنت مبارک.. ۱۳۹۹/۳/۱۲

ازدواج الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون کشومان در سن ۲۰ سالگی قبل از بازیگری و معروف شدنش یک بار ازدواج کرد اما پس از چند سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

الهام حمیدی در مورد طلاقش در برنامه تی وی پلاس گفت : در سن کم ازدواج کردم و چند سالی هم با همسرم زندگی مشترک داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم ادامه دهیم و از هم جدا شدیم. ضمن اینکه این بازیگر مجددا تائید کرد که دوست ندارد زندگی شخصی اش را در رسانه ها بازگو کند.

 
ازدواج دوم الهام حمیدی

الهام حمیدی در ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۷ مجدد ازدواج کرد . وی در ۱۴ بهمن ماه با انتشار پستی خبر ازدواجش را رسانه ای کرد و عکس ازدواجش در اینستاگرام منتشر شد. نام همسر وی علیرضا صادقی می باشد.

وی با انتشار عکس زیر در اینستاگرام خود نوشت: ای در دل من، میل و تمنا، همه تو ! وَندَر سر من، مایه ی سودا، همه تو ! هر چند به روزگار در مینگرم امروز همه تویی و فردا همه تو