عضو هیئت‌‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جلسات کمیسیون‌ها در شرایط شیوع بیماری کرونا در محل‌ها بازتر برگزار می‌شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نحوه برگزاری جلسات علنی مجلس و کمیسیون‌ها در شرایط شیوع بیماری کرونا، گفت: تعطیلی مجلس در این شرایط اصلا به صلاح نیست، با رعایت پروتکل‌ها جلسات علنی مجلس و کمیسیون‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس پذیرفته‌اند که با رعایت پروتکل‌ها در جلسات صحن و کمیسیون‌ها حضور یابند، افزود: از نمایندگان مجلس هیچگاه تست روزانه کرونا گرفته نمی‌شده است و در هیچ زمانی این طور نبوده است

عضو هیئت‌رئیسه مجلس ادامه داد: نمایندگان مجلس نیز مانند سایر مردم گاهی تست کرونا می‌دهند، درباره نمایندگان مجلس نیز وضعیت مانند مردم عادی است.

حجت‌الاسلام سلیمی تصریح کرد: نمی‌توان جلسات علنی و کمیسیون‌ها را در شرایطی که در جنگ اقتصادی هستیم و مردم و کشور با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند، تعطیل کرد، دوستان نیز با رعایت پروتکل‌ها در جلسات علنی و کمیسیون‌ها حضور می‌یابند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان با اشاره به نحوه برگزاری جلسات کمیسیون‌ها در شرایط شیوع بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: توصیه هیئت‌رئیسه مجلس برای برگزاری جلسات کمیسیون‌ها در شرایط فعلی شیوع بیماری کرونا این بوده که حتی‌الامکان در محل‌هایی، مانند کمیسیون‌های تلفیق و اصل 90، که مقداری فضا بازتر است، جلسات تشکیل شود.