ارتش رژیم صهیونیستی پیش بینی کرد حزب الله ظرف هفته جاری و پیش از پایان هفته عملیات بزرگی را به انجام برساند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد ، حزب الله ظرف چند روز آینده و شاید ظرف 2 روز آینده و شاید پنج شنبه آینده دست به به عملیات بزرگی بزند.

صهیونیستها این تحلیل خود را با توجه به گمانه زنی های خود از ارزیابی تحرکات حزب الله در طول خط مرزی اعلام کردند که نشان می دهد تحرکات حزب الله تا این لحظه به شرایط عادی بازنگشته است.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی سامانه های آتش پیشرفته جدیدی را به محور شمالی(مرز فلسطین اشغالی و لبنان) خود منتقل کرده و هدف از آن را تقویت عملکرد فرماندهی جبهه شمالی اعلام کرد.

جانشین سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی هم در این رابطه مدعی شد، ارزیابی های انجام شده توسط ارتش نشان داد که فرماندهی نظامی منطقه شمالی باید به این سامانه های آتش پیشرفته و نیز سامانه جمع آوری اطلاعات مجهز و با نیروهای ویژه تقویت شود.

ارتش رژیم صهیونیستی دو روز پیش هم سامانه گنبد آهنین را هم به مرزهای شمالی فلسطین اشغالی منتقل کرده بود و همچنان در وحشت واکنش حزب الله به سر می برد در حالی که گاف نظامی دیروز همچنان در قالب یک رسوایی در سطح فرماندهی نظامی نقل مجالس است.

ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه 6 مرداد مدعی درگیری مسلحانه با حزب الله در مرزهای شمالی شده بود؛ ادعایی که حزب الله آن را به شدت رد و تاکید کرد که این رژیم به طور یکجانبه اقدام تیراندازی کرده و اصلا درگیری مسلحانه‌ای در کار نبوده است.

حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که رژیم صهیونیستی در پی کسب پیروزی‌های وهمی و خیالی برای خود است.‎