برنا/ عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: اصلاح‌طلبان برای حضور در 1400 در قالب جبهه‌ای که متشکل از احزاب اصلاح‌طلب است، تصمیم‌گیری خواهند کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«حسن رسولی»، عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، در واکنش به اینکه بسیاری از اصلاح‌طلبان از منحل شدن شورای عالی سیاست‌گذاری صحبت می‌کنند، آیا اصلاح‌طلبان به صورت حزبی وارد عرصه انتخابات 1400 می‌شوند؟ به خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری برنا گفت: شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب که متشکل از 30 حزب اصلاح‌طلب ثبت شده، رسمی و پروانه‌دار است، مسئول طراحی و ارائه سازوکار اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان است.

این چهره اصلاح‌طلب با اشاره به شکل‌گیری مجموعه جدیدی در داخل جریان اصلاح‌طلب افزود: همچنان که شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان براساس تصمیم و پیشنهاد احزاب اصلاح‌طلب شکل گرفته، تصمیم‌گیری در خصوص تداوم فعالیت این شورا و یا ایجاد سازوکار جایگزین از قبیل پارلمان اصلاحات و یا هر ظرفیت دیگر نیز در صلاحیت شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب است، که به زودی در این مورد تصمیم‌گیری می‌کنند.

رسولی در خصوص نحوه حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان برای حضور در 1400 در قالب جبهه‌ای که متشکل از احزاب اصلاح‌طلب است، تصمیم‌گیری خواهند کرد. لازم به ذکر است تعیین ظرف تشکیلاتی هم در صلاحیت شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب است که با مشورت و در نظر گرفتن دیدگاه شخیصت‌های حقیقی و حقوقی به زودی در  این مورد تصمیم‌گیری خواهد شد.