ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به خرس قرمزپوش بورس تهران که وقتی طی این دو روز به غار رفته، گرگ‌های وال استریت باردیگر بیرون آمدند و در نبود آقاخرسه، دُم تکانی می‌کنند.

خداحافظ رنگ زشت قرمز بورس!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خرس بازار در غار، گرگ‌ها در بازار!

گویا با خنک شدن هوا، خرس قرمزپوش بازار به فکر خوابیدن کرده و بازار به مراتب سبزتر و بهاری‌تر از بازار روز گذشته بود البته باید به آن کارشناسان به اصطلاح رسمی و حرفه‌ای بازار که این روز‌ها در غار آقاخرسه مخفی شده بودند نیز، سلامی کرد چراکه دیروز گویا از سفر برگشته‌اند و باردیگر سیگنال می‌دهند.

اما یک نکته را نباید فراموش کرد که بیش از هر چیزی تحریک دوباره تقاضا و صف‌نشینی چشم‌بسته سهام‌داران خرد در سهم‌هایی هنوز به رغم منفی‌های دو سه هفته‌ی اخیر حباب قیمتی آنها تخلیه نشده است یک ریسک بزرگ تلقی می‌شود.

بورس

وقتی چوب وزارت نفت جواب داد

از صبح امروز دارادوم برای سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به خرید این ETF دولتی در دسترس قرار گرفت اما؛ نکته جالب نام نماد آن بوده که پالایش نام گرفته است؛ یعنی چوب وزارت نفت در خصوص آنکه این دارادوم، واس ماس؛ گرفت و این ETF را مال خود کردند تا ابروی خود را برای وزارت باب‌همایون نشین بالا بی‌اندازند.

خوشبحال نمایندگان

شنیده شده که در فیش دوم حقوقی پس از فیش نخست ۲۵۰میلیون هزینه مسکن، هزینه‌های دفتر، کرایه خودرو، بنزین مصرفی، پرسنل، پذیرایی، اقلام و نوشت‌افزار و تبلیغات در فیش حقوقی دوم نمایندگان ذکر می‌شود.

باید برای دور بعدی مجلس، حتما اقدام کنیم.

دیدید چطور فروختیم!

متاسفانه در مجمع یکی از شرکت‌های نفتی تیر خلاص را به هر چی سهامدار خرد بود زده شد و نماینده سهامدار عمده گفته که دیدید چطور سهام فلان شرکت عرضه‌اولیه‌ای را فروختیم! هر وقت سهم گران باشد، می‌فروشیم، مال خودمان است.

بورس