یک فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه سیاست های انتخاباتی اصولگرایان برای انتخابات شوراهای شهر به استان ها ابلاغ شده است، گفت: اصل بر ارائه لیست واحد در میان جریان اصولگرا است‌.

برنامه اصولگرایان برای انتخابات شوراها مشخص شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حمیدرضا ترقی با اشاره به اینکه در بین اصولگرایان فعالیت های انتخاباتی شوراهای شهر جلوتر از انتخابات ریاست جمهوری است، اظهار کرد: سیاست ها و برنامه های انتخابات شوراها آماده و به استان ها ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: برای انتخابات شوراها وحدت استانی مورد توجه است و نیروهای استانی باید متناسب با شرایط برای رسیدن به وحدت تلاش کنند. اصل بر ارائه لیست واحد در میان جریان اصولگرا است‌. از سویی توجه به شاخص های مدیریت شهری و تخصصی کار کردن در شورا مورد تاکید است.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه دربا ه انتخابات ریاست جمهوری نیز تصریح کرد: برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری زود است، ولی کارهای مطالعاتی اولیه و برنامه ریزی ها درباره نحوه شکل گیری وحدت و انسجام و شکل گیری دولت جوان انقلابی آغاز شده است.

ترقی با بیان اینکه منتظر طرح مجلس شورای اسلامی برای اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری هستیم، گفت: اینکه اصولگرایان خود را از حالا پیروز انتخابات ریاست جمهوری بدانند، شاید موضع منطقی و درستی نباشد، زیرا شرایط داخلی و خارجی خیلی پیچیده است و تا انتخابات زمان قابل توجهی باقی مانده است‌. از سویی عملکرد مجلس یازدهم، ارائه برنامه مناسب برای اداره کشور، وحدت و انسجام و کیفیت نامزدهای معرفی شده از الزامات پیروزی در انتخابات است و اگر این الزامات رعایت نشود، به سادگی نمی توان امید به موفقیت در انتخابات داشت‌.