معاون وزیر امور خارجه با حضور در جمع خانواده های جانباختگان پرواز PS752 هواپیمایی اوکراین ضمن ابراز همدردی با خانواده های بازماندگان و دلجویی از آنان وعده داد برگزاری نشست بین خانواده های جانباختگان و مسئولان قضایی کشور را جهت اطلاع خانواده های جانباختگان از روند قضایی حادثه و پاسخ به سوالات و ابهامات احتمالی پیرامون سانحه پیگیری خواهد کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محسن بهاروند معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه دور دوم مذاکرات مربوط به سانحه هواپیمای اوکراینی بین جمهوری اسلامی ایران و اوکراین به میزبانی کشورمان با حضور در جمع خانواده های جانباختگان پرواز PS752 هواپیمایی اوکراین اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه به دنبال پنهان کردن جزئیات سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی و تضییع حقوق خانواده های جانباختگان نیست.

معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه به خانواده های قربانیان این سانحه اطمینان داد دستگاه دیپلماسی کشور با هماهنگی و همکاری با کلیه نهادهای ذیربط تمام ظرفیت ها و تلاش خود را جهت پیگیری حقوق قربانیان به کار خواهد بست.

بهاروند، ضمن ابراز همدردی با خانواده های بازماندگان و دلجویی از آنان وعده داد برگزاری نشست بین خانواده های جانباختگان و مسئولان قضایی کشور را جهت اطلاع خانواده های جانباختگان از روند قضایی حادثه و پاسخ به سوالات و ابهامات احتمالی پیرامون سانحه پیگیری خواهد کرد.

به گزارش فارس، دور دوم مذاکرات ایران و اوکراین درباره سانحه سفوط هواپیمای متعلق به خطوط هوایی اوکراین از دیروز (دوشنبه) به ریاست بهاروند و معاون وزیر خارجه اوکراین در تهران در حال برگزاری است.

دور اول این مذاکرات اوایل مرداد ماه در کی یف برگزار شده بود.