یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بحث هایی درباره مصادیق انتخابات۱۴۰۰ مطرح نیست زیرا ابتدا باید براساس مانیفستی که تهیه می شود، ساختار و تشکیلاتی ایجاد شده و سپس مصادیق مطرح شوند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

عزت الله تقوائیان با اشاره به فعالیت های اخیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، اظهار کرد: شورای هماهنگی در حال جمع بندی بحث های مربوط به انتخابات مجلس یازدهم و همچنین جمع بندی اقدامات لازم برای انتخابات۱۴۰۰ است.
وی ادامه داد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات براساس نظرخواهی از چهره های صاحب نظر اصلاح طلب در حال تهیه مانیفست برای پرداختن به وضعیت موجود است. در شرایط موجود اصلاح طلبان باید برنامه و حداقل و حداکثرهایی برای خود داشته باشند. این مانیفست تعیین کننده  برنامه ای خواهد بود که براساس منافع مردم و تضمین کننده حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان  در انتخابات است.


این عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات  با بیان اینکه بعد از تهیه مانیفست، ساختاری متناسب با آن تشکیل می شود، تصریح کرد: این ساختار باید به گروه های سیاسی اصلاح طلب جامعیت داده و برای مردم انگیزه ایجاد کند.

تقوائیان در پایان گفت: شورای هماهنگی هنوز وارد بحث مصادیق انتخابات ۱۴۰۰نشده است.البته شاید برخی احزاب در بحث های داخلی خود ، مصادیقی را اعلام کرده باشند اما در شورای هماهنگی چنین بحث هایی مطرح نیست، زیرا ابتدا باید براساس مانیفست تهیه شده، ساختاری ایجاد شود و سپس  مصادیق مطرح شوند.