یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب، گفت: بحثی را به عنوان تدوین مانیفست اصلاح‌طلبی داشتیم که در این راستا جلسات متعددی را با تئوریسین‌ها و صاحب نظران برگزار کردیم، این جلسات اکنون به پایان رسیده و اعضای شورا در حال جمع‌بندی نظارت و محتوای صحبت‌ها هستند.

جدیدترین اقدامات اصلاح‌طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علی صوفی فعال سیاسی اصلاح‌طلب و دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات در خصوص آخرین جلسات و تصمیم‌گیری‌های شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان، گفت: تا این لحظه هیچ تصمیم جدیدی اتخاذ نشده است و دوستان در حال جمع‌بندی هستند.

وی ادامه داد: یک بحثی را به عنوان تدوین مانیفست اصلاح‌طلبی داشتیم که در این راستا جلسات متعددی را با تئوریسین‌ها و صاحب‌نظران برگزار کردیم، این جلسات اکنون به پایان رسیده و اعضای شورا در حال جمع‌بندی نظارت و محتوای صحبت‌ها هستند.

صوفی در پاسخ به این سوال که مانیفست قبل از انتشار به تایید خاتمی خواهد رسید؟ اظهار داشت: خیر شورای هماهنگی به صورت مستقل عمل خواهد کرد و بعد از تدوین منتشر می‌شود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درخصوص گزینه‌ها و افرادی که در شورا مطرح شده‌اند، بیان داشت: تا این لحظه هیچ گزینه‌ای در شورای هماهنگی مطرح نیست و بعید است که به زودی هم مطرح شود و این بحث‌هایی که ملاحظه می‌کنید صرفا توسط خود کاندیداها یا نزدیکان آن‌ها مطرح می‌شود.

این فعال سیاسی در ادامه گفت: تا زمانی که همه کاندیداها اعلام حضور نکنند و مشخص نباشد که چه کسانی به صورت رسمی هستند و چه کسانی وارد صحنه نمی‌شوند، همچنین تا زمانی که رویکرد حاکمیت نسبت به انتخابات مشخص نشود که آیا همانند انتخابات اسفند ماه ۹۸ خواهد بود یا تغییر خواهد کرد، اینکه چه کسانی شانس بیشتری در انتخابات دارند، قابل حدس و گمانه‌زنی نیست.

وی گ گفت: مواردی که اشاره کردم یعنی هم خود کاندیداها یعنی اینکه چه کسی بیاید و چه کسی نیاید و همچنین رویکرد حاکمیت همگی تاثیرگذار هستند.