پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

با گسترش مراکز تعمیرات تخصصی و امکان ثبت سفارش آنلاین برای انجام خدمات لوازم خانگی، شرکت های متعدد فعالی در این زمینه روی کار آمدند که بسیاری از آنها عملکرد باکیفیتی از خود نشان دادند و رضایت مشتریان را کسب کردند. گویا سرویس یکی از مراکز معتبر و تخصصی تعمیرات لوازم خانگی می‌باشد که بهترین خدمات را در اسرع وقت برای مشتریان خود انجام می دهد.

برای مثال با ثبت سفارش در گویا سرویس برای نصب، سرویس و تعمیر یخچال و کولر گازی تمامی برندها تعمیرکار مجرب و آموزش دیده این مرکز در کمترین زمان ممکن در محل شما حاضر خواهد شد و با بررسی کامل دستگاه شما معایب و هزینه آن را به شما اعلام خواهد کرد که در صورت تمایل شما اقدام به تعمیر ، نصب و سرویس آن می نماید. یا مثلا اگر هر یک از لوازم خانگی تان دچار مشکل شده است و به تعمیر نیاز دارد می‌توانید از گویا سرویس کمک بگیرید تا خدماتی باکیفیت و سرعت بالا و بهتر کیفیت به شما ارائه شود. پس از انجام خدمات مد نظرتان در گویا سرویس، متوجه برتری این مجموعه نسبت به دیگر مراکز خواهید شد.

چرا گویا سرویس بهترین انتخاب برای انجام خدمات لوازم خانگی است؟

گویا سرویس بهترین انتخاب برای تعمیر یخچال فریزر و تعمیر کولر گازی می باشد فرقی نمی‌کند که برای یخچال یا کولر ال جی خود درخواست انجام تعمیرات داشته باشید یا یخچال و کولر سامسونگ شما نیاز به انجام سرویس داشته باشد، گویا سرویس خدمات مورد نیازتان برای هر لوازم خانگی و هر برندی را به عهده می‌گیرد. این مسئله یکی از مزیت های گویا سرویس نسبت به نمایندگی سامسونگ، نمایندگی بوش و نمایندگی های انحصاری دیگر است. با توجه به نوع دستگاه و برند آن، تکنسین متخصص همان دستگاه و برند به محل شما اعزام می‌شود.

هزینه های در نظر گرفته شده برای انجام نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی در گ گویا سرویس کاملا منصفانه و تائیدشده می‌باشند. همچنین تکنسین گویاسرویس پس از بررسی دستگاه شما، به صورت حدودی هزینه انجام خدمات لازم را اعلام می‌کند و به شرط تائید شما، کار انجام می‌شود؛ در نهایت، پس از کسب رضایت شما از خدمات انجام شده، هزینه دریافت می‌گردد.

گویاسرویس نصب، سرویس و تعمیرات دستگاه و برند مورد نظرتان را به اصولی‌ترین روش انجام می‌دهد و تمامی خدمات ارائه شده خود را 90 روز گارانتی می‌کند. لذا اگر مشکل لوازم خانگی‌تان تکرار شود یا هر مشکلی برای آن پیش بیاید، گویاسرویس بدون دریافت هزینه دوباره، مشکل را برطرف می‌کند.

خدمات پشتیبانی لوازم خانگی ال جی و سامسونگ

احتمالا می‌دانید در چند سال گذشته همکاری شرکت‌هایی مانند ال‌جی و سامسونگ با نمایندگی‌هایی‌شان در ایران به مشکل برخورده است و به‌‌دلیل مسائل مربوط به تحریم‌ها، بسیاری از این شرکت‌ها در ایران، با واردکردن قطعات چینی به تولید لوازم خانگی مشغول هستند تا جای خالی برندهای ال‌جی و سامسونگ در بازار لوازم خانگی را پر کنند.

برخلاف گذشته که نمایندگی سامسونگ و نمایندگی ال‌جی به‌صورت انحصاری خدمات پس از فروش ال‌جی و سامسونگ را ارائه می‌کردند، درحال‌حاضر اگر گارانتی دستگاه شما به‌اتمام رسیده باشد، می‌توانید از خدمات شرکت‌های خصوصی مانند گویا سرویس نیز استفاده کنید. اگر گارانتی دستگاه شما تمام نشده است، گلدیران و سام سرویس همچنان موظف هستند که مانند گذشته به شما خدمات ارائه دهند و تحریم‌ها باعث از‌بین‌رفتن اعتبار گارانتی لوازم خانگی ال‌جی و سامسونگ نشده است.

نحوه ثبت درخواست آنلاین در سایت گویا سرویس

گویا سرویس برای اینکه بتواند بهترین خدمات را در زمینه تعمیر ، سرویس و نصب کولر گازی و یخچال انجام دهد چندین راه ثبت درخواست را برای شما مشتریان گرامی بستر سازی کرده است که می توانید از یکی از آنها برای ارسال کارشناس مربوطه به محل اقدام نمائید :

  • 1- شما می توانید اپلیکیشن گویا سرویس را از کافه بازار دانلود و اقدام به ثبت درخواست نمائید
  • 2- با ورود به سایت از طریق فرم ثبت درخواست مشکل خود را وارد نمائید تا کارشناسان گویا سرویس در اسرع وقت با شما ارتبطا برقرار نمایند.
  • 2- می توانید از شماره های داخل سایت مستقیم با کارشناسان ما مشکل خود را در میا بگذارید.
  • 4- می توایند با استفاده از پیام رسان های تلگرام و واتس اپ درخواست خود را ثبت نمائید
  • 5- و در آخر هم می توانید مشکل خود را پیامک کنید

نکته جالب اینکه پس از ثبت درخواست آنلاین در سایت شماره نزدیکترین تعمیرکار به آدرس شما برایتان پیامک خواهد شد.

راه های ارتباطی با ما :

  • با ورود به سایت درخواست خود را آنلاین ثبت کنید
  • https://gooyaservice.com
  • 09129532878