جلسه نوبت عصر مجلس شورای اسلامی برای ادامه بررسی جزییات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران آغاز شد.

ادامه بررسی جزییات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در جلسه عصر مجلس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نمایندگان مجلس در جلسه نوبت صبح کلیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران و ۵ ماده از ٩ ماده این طرح را تصویب کردند و در نشست نوبت عصر به ادامه بررسی مواد این طرح می پردازند.

ادامه رسیدگی به طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور، بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار و گزارش کمیسیون کشاورزی درباره بررسی کیفیت تامین و توزیع نهاده ها دامی، طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری نیز در دستور کار مجلس است.

همچنین بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی عملکرد شرکت‌های خودروسازی در خصوص کیفیت و قیمت خودرو ، لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه از دیگر موارد کاری مجلس به شمار می آید.