در این مقاله می خواهیم با معرفی برند های مطرح دنیا در زمینه دوربین مدار بسته اندکی از این اطلاعات را به شما ارائه دهیم .

برند های مطرح دوربین مدار بسته
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

برای خرید هر کالایی بی شک نیازمند داشتن اطلاعات در مورد آن کالا هستیم ولی این اطلاعات را از کجا می توان کسب کرد ؟ خرید کالاهایی که هر روز در حال تغییر هستند و به قابلیت های آنان افزوده می شود ، نیاز به کسب اطلاعات بیشتری دارند . شما باید برای خرید به فروشگاه های مختلف بروید و از قیمت و کیفیت محصول مورد نظرتان مطمئن شوید اما در شلوغی شهر ها و روزمرگی ها زمانی برای یافتن آن ندارید . بهترین راه در این مواقع جستوجو در اینترنت است ؛ می توانید با سرچ کردن برند های مختلف را پیدا کنید و در مورد آن ها تحقیق کنید ، انواع محصولات را بیابید و با مطالعه مشخصات آن، بهترین را انتخاب کنید . در این مقاله می خواهیم با معرفی برند های مطرح دنیا در زمینه دوربین مدار بسته اندکی از این اطلاعات را به شما ارائه دهیم .

دوربین هایک ویژن

دوربین هایک ویژن از برند های معتبر دوربین مدار بسته در دنیا است که در حال حاضر بهترین رتبه را در جهان دارد و با کیفیت ترین دوربین ها با قیمت مناسب در سراسر دنیا عرضه می کند و در کشور های مختلف نمایندگی های زیادی دارد . دوربین هایک ویژن با قابلیت ها و تکنولوژی های متنوع توانسته در عرصه های مختلف و پروژه های بزرگ اعتبار خود را به دنیا ثابت کند . اگر بخواهیم از پیشرفت های دوربین هایک ویژن در سال های اخیر صحبت کنیم ، می توانیم به تکنولوژی exir اشاره کنیم که هایک ویژن آن راه جایگزین ir کرده تا کاستی ها و مشکلاتی که دوربین دید در شب داشت توسط exir حل شود . تکنولوژی پلاک خوان هایک ویژن نیز یکی از کار آمدترین محصولات این برند است و در بسیاری مواقع برای رانندگانی که تخلف می کنند یا سارقانی که از جلوی دوربین تردد کنند کاربرد دارد   ؛ این دوربین کمک بزرگی به پلیس راهنمایی و رانندگی کرده است . ما در اینجا تنها دو مورد از تکنولوژی دوربین هایک ویژن را بررسی کردیم اما این برند قابلیت های بسیار دیگری نیز دارد که توانسته در این عرصه موفقیت زیادی کسب کند .

دوربین داهوا

دوربین داهوا نیز نمونه ی دیگری از برند دوربین های مدار بسته در دنیاست که با دوربین هایک ویژن در رقابت تنگاتنگی است . این برند هم بخش زیادی از در آمد خود را صرف دانش و پیشرفت در زمینه دوربین مدار بسته کرده و توانسته خود را از برترین برند های دوربین در سطح جهان قرار دهد اما شما برای شناخت بیشتر این برند نیازمند داشتن اطلاعات بیشتر در رابطه با آن هستید و لازم است از انواع دوربین ها و قابلیت آن ها مطلع شوید . داهوا از لحاظ قیمت کمی متفاوت تر است و قیمت بالایی دارد  اما کیفیت این برند بسیار بالاست . اما ایراد دیگری بر این برند وارد است و آن هم نبود همه محصولات این برند در کشور های مختلف است . دوربین داهوا هم مثل دوربین هایک ویژن دارای قابلیت تشخیص پلاک و تشخیص چهره است . همچنین دوربین داهوا می تواند تردد افراد را کنترل و چک کند .

12

به طور کلی دوربین های مدار بسته در هر برندی که در حال رقابت هستند، تکنولوژی های شبیه به هم با کمی تفاوت دارند و بعضی ویژگی ها در برند های متفاوت ، برابر است .

دوربین شیائومی

برند شیائومی برندی تازه در عرصه دوربین مدار بسته است و توانسته دوربین های بی نظیر با کیفیت بالا در دنیا تولید کند . دوربین های شیائومی از قابلیت های بالایی برخوردارند و اکثر آن ها دوربین بیسیم و تحت شبکه می باشند . Xiaomi Yi Home Camera یکی از نمونه های عالی در برند شیائومی است که تا به حال طرفداران زیادی داشته و توانسته در دنیا در این مدت کوتاه اعتبار بسیاری کسب کند . این دوربین توسط تلفن همراه مدیریت می شود و می توان از راه دور محیط را تحت کنترل گرفت و زیر نظر داشت . Xiaomi Yi Home Camera  بیشتر برای مراقبت از کودک ، سالمند و حیوانات خانگی استفاده می شود . یکی از قابلیت های دوربین از لحاظ امنیتی این است که در صورت قطع شدن خط اینترنتی که به آن متصل است می تواند به خطوط دیگری که برای آن در نظر گرفته اید متصل شود .

3

خرید دوربین مدار بسته

به طور کلی شما با آشنایی هر چه بیشتر در رابطه با دوربین مدار بسته و برند های آن می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید . باید گفت برند های بسیار زیادی وجود دارند که کیفیت دوربین آن ها بسیار بالا است و شما با در نظر داشتن شرایط خود و توجه به محیطی که می خواهید یک دوربین را در آن نصب کنید ، خرید خود را انجام دهید . شاید شما دوربینی لازم داشته باشید که در محیط محیط خارجی نصب گردد ، شاید دوربینی بخواهید که در خانه یا اتاق کودکتان قابلیت نصب داشته باشد یا شاید دوربین متحرک نیاز داشته باشید که امکان جابجایی برای آن فراهم باشد . مثلا دوربین شیائومی بیسیم است و امکان جابجایی دارد یا دوربین داهوا جنس ضعیفی دارد و برای محیط های داخلی مناسب تر است .

برای داشتن اطلاعات بیشتر در رابطه با برند های دوربین مدار بسته می توانید به سایت دوربین مارکت به آدرس https://doorbinmarket.com/  مراجعه فرمایید .