توانایی خواندن مشخصات فنی هر محصول که در داخل کاتالوگ راهنمای محصول نوشته شده است کمک بسیار بزرگی به ما خواهد کرد که نوع عملکرد دستگاه را درک کنیم و با خواسته های خود تطابق بدهیم و اگر نیاز ما را برطرف خواهد کرد اقدام به خرید آن کنیم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

برای خرید هر کالایی شما باید تا حدودی شناخت، روی آن محصول داشته باشید. این شناخت حتما نباید از راه تجربی بدست آمده باشد و بیشتر مواقع با خواندن مقالاتی در مورد آن محصول می توانید تسلط کافی روی آن کالا پیدا کرده و با اطمینان بیشتری اقدام به خرید کنید. توانایی خواندن مشخصات فنی هر محصول که در داخل کاتالوگ راهنمای محصول نوشته شده است کمک بسیار بزرگی به ما خواهد کرد که نوع عملکرد دستگاه را درک کنیم و با خواسته های خود تطابق بدهیم و اگر نیاز ما را برطرف خواهد کرد اقدام به خرید آن کنیم.

call diyakala shop

کیفیت تصویر: در سیستم های نظارت تصویری کیفیت تصویر حرف اول و آخر را خواهد زد. زیرا در زمان بازبینی تصاویر ضبط شده اگر کیفیت فایل های ذخیره شده کم باشد، در واقع هزینه ای که برای راه اندازی سیستم نظارت تصویری خود کرده ایم بر باد رفته و هیچ منفعتی برای ما نداشته است. دوربین های لامپی 360 درجه دارای سنسور تصویر برداری 2 مگاپیکسلی هستند که تصاویری با کیفیت FullHD به ما ارائه می دهند که بسیار مناسب خواهد بود. پس اگر دوربین لامپی مشاهده کردید که کیفیت تصویر آن پایینتر از FullHD بود به شدت توصیه میکنیم که از خرید آن منصرف شوید.

خرید بهترین دوربین مدار بسته لامپی

 

دید در شب: همانطور که همه می دانیم بدون وجود نور نمی توان هیچ چیزی را در محیط مشاهده کرد. دوربین های مداربسته هم از این قاعده مستثنی نیستند و همانند ما برای دیدن به نور نیاز دارند. دوربین های لامپی ضعیف فاقد چراغ های LED هستند و نمی توانند در تاریکی فیلمی ذخیره کنند اما دوربین های لامپی پرفروش ما با داشتن سه چراغ LED به راحتی می توانند در هنگام تاریک شدن محیط به صورت اتوماتیک LED ها را روشن کرده و با کیفیت مناسب به کار خود ادامه دهند.

اسپیکر: یکی از مزیت هایی که دوربین های لامپی نسبت به دوربین های مداربسته دارند، وجود اسپیکر داخلی می باشد که توسط آن شما می توانید با محیطی که دوربین در آن است تعامل صوتی برقرار کنید. بر فرض مثال دوربین لامپی را در منزل مادر خود که در یک شهر دیگر هستند راه اندازی کرده اید. با استفاده از نرم افزار دوربین لامپی می توانید همزمان تصاویر زنده از پدر و مادر خود مشاهده کنید و در صورت نیاز تنها با نگه داشتن یک دکمه صدای خود را برای آنها بفرستید. بیشترین دلیلی که مشتریان خواهان این مدل از دوربین ها هستند همین قابلیت مکالمه دو طرفه است.

 

مدیریت در IOS و اندروید: دوربین های لامپی متفرقه و بی کیفیت فاقد نرم افزار مدیریت در سیستم عامل های موبایل هستند. اما برخلاف اینها دوربین های لامپی سری کوپر ما با نرم افزار اختصاصی ارائه می شوند که تمام قابلیت ها و امکانات دوربین را بتوانید به راحتی در داخل نرم افزار آن مدیریت کنید و تغییر دهید. همین یک اختلاف باعث کارآمدی یا ناکارآمدی دوربین لامپی خواهد شد، پس به شدت به این نکته در هنگام خرید توجه داشته باشید.

دوربین لامپی ارزان

با توجه به شرایط تحریمی بوجود آمده و گران شدن تجهیزات الکترونیکی وارداتی، راه اندازی یک سیستم نظارت تصویری بسیار پر هزینه خواهد بود. اما گاها برای ما پپیش خواهد آمد که باید و حتما یک سیستم نظارت تصویری راه اندازی کنیم. با توجه به قیمت دستگاه ها و دوربین های موجود، راه اندازی یک سیستم نظارت تصویری حداقل سه الی جهار میلیون تومان برای ما هزینه در بر خواهد داشت. برخلاف دوربین های مداربسته، که حتما باید یک کارشناس نصب آن را راه اندازی کند، دوربین لامپی به راحتی و توسط خود شخص قابل نصب و راه اندازی می باشد که این خود چند صد هزارتومان هزینه نصاب را کاهش می دهد. با هزینه ای که بابت یک دوربین لامپی می پردازید نهایتا می توانید قیمت دوربین مدار بسته معمولی بخرید که نه می تواند صدا ضبط کند، نه می تواند صدای شما را در محیط پخش کند و نه می تواند تصاویر را برای شما ارسال کند. پس وقتی گفته می شود دوربین لامپی ارزان واقعا ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

بهترین دوربین لامپی

در حال حاضر در بازار سیستم های نظارت تصویری انواع مختلفی از دوربین های لامپی موجود می باشد که از نظر قابلیت و امکانات با یکدیگر بسیار متفاوت هستند و واقعا باید بگوییم که خرید آنها بدون دانش فنی می تواند شما را متضرر کند. کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی دوربین دیاکالا آموزش های متنوعی در مورد نصب و راه اندازی دوربین لامپی ارائه داده اند و از طریق آنها می توانید اطلاعات جامع کامل و مفیدی راجب این نوع از دوربین ها بدست آورید. در حال حاضر ما دوربین های لامپی کوپر را به شما کاربران عزیز پیشنهاد می دهیم به این دلیل که تمام امکاناتی که از یک دوربین لامپی انتظار می رود را دارد و به خوبی و با کیفیت بالا به امر نظارت، کمک خواهد کرد.

 

 

قیمت دوربین لامپی

امکاناتی که در دوربین های لامپی شاهد آن هستیم اگر در یک دوربین مداربسته معمولی وجود داشت بدون شک قیمت آن به ده میلیون تومان می رسید. اما دوربین لامپی کوپر COOPER  که تامین کننده اصلی آن وبسایت دیاکالا می باشد، قابلیت هایی دارد که آن را به یک سیستم نظارت تصویری کامل تبدیل کرده است. امکاناتی نظیر اسپیکر داخلی برای پخش صدای شما در محیط و میکروفن داخلی برای دریافت صدای باکیفیت از محیطی که دوربین لامپی در آن نصب شده است، در کمتر دوربین مداربسته ای تعبیه شده است. امکان انتقال تصاویر بدون نیاز به دستگاه جانبی اضافه هم که یکی از قابلیت های کلیدی دوربین لامپی است که در سیستم های مداربسته شما حتما نیاز به یک سوییج یا مودم که به اینترنت دسترسی داشته باشد دارید. اما دوربین لامپی با ایجاد یک نقطه اتصال وای فای و بدون نیاز به ایننترنت می تواند به راحتی تصاویر را برای شما ارسال کند. پتیبانی از حافظه های میکرو اس دی هم که کار را تمام کرده و نیاز ما به سیم کشی و خرید دستگاه رکوردر را به طور کامل از بین برده و به راحتی تصاویر را می تواند در داخل حافظه رم ذخیره کند. وقتی تمام این قابلیت ها و امکانات را با دوربین های مداربسته مقایسه می کنید می بینید که قیمت دوربین لامپی، یک دهم دوربین مدار بسته است. پس گزاف نخواهد بود اگر بگویید که دوربین لامپی ارزان است.

 call to Diyakala CCTV online shop

دوربین لامپی دیجی کالا

تا چند روز قبل شما می توانستید به راحتی از طریق سایت دیجی کالا، دوربین لامپی را که بزرگترین تامین کننده آن ما بودیم را تهیه کنید. اما بخاطر مشکلاتی که طی چند روز قبل پیش آمد از امروز به بعد در دیجی کالا فروشی نخواهیم داشت و شما کاربران عزیز را دعوت به خرید از طریق وبسایت خودمان به آدرس www.diyakala.com می کنیم. با این تغییر این امکان برای شما فراهم شد که به راحتی با کارشناسان فنی ما تماس حاصل فرمایید و برای راه اندازی و انجام تنظیمات حرفه ای دوربین لامپی درخواست مشاوره رایگان دهید. البته اینکار یک حسن بزرگ دیگر داشت که آن هم پایین آمدن قیمت نهایی محصول بخاطر کم شدن هزینه یک ارسال اضافه بود. همچنین شما می توانید با مراجعه به وبسایت دیاکالا از اموزش های ویدیویی و مقالات متنی ما نهایت استفاده را ببرید و به معلومات خود اضافه کنید.