قیمت مناسب محصولات داهوا یکی از عمده دلایل محبوبیت داهوا در مقایسه با رقبای خود است. برندهای دوربین مداربسته در بازار ایران وجود دارند که به لحاظ کیفیت ساخت با برند داهوا برابری می کنند اما به لحاظ قیمت کمی گرانتر از محصولات داهوا هستند. آنچه سبب تمایز داهوا از سایر برندها می گردد ارائه کیفیت بالا با قیمت کاملا اقتصادی است.

قیمت دوربین داهوا در بازار ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

وجود نوسانات ارز در بازار، خرید و فروش محصولات به خصوص دوربین مداربسته را با چالش جدی رو به رو کرده است. دیجی داهوا به عنوان مرجع تخصصی، قیمت دوربین داهوا را با توجه به روند بازار در اختیار همراهان خود قرار می دهد. عرضه محصولات با گارانتی معتبر و بهترین قیمت موجود در بازار در دیجی داهوا سبب می شود تا با خیال آسوده بهترین خرید تجهیزات نظارت تصویری را تجربه کنید.

همانطور که می دانید  dahuasecurity یکی از شرکت های پیشرو جهان در زمینه تولید و فروش تجهیزات نظارتی در جهان به شمار می رود و با برخورداری از تیم حرفه ای، خدمات خود را در بیش از 180 کشور دنیا عرضه می کند.

محل اصلی دفتر داهوا در کشور چین است و نمایندگی های فعال فروش داهوا در بسیاری از کشورها از جمله ایران، روزانه طیف وسیعی از محصولات داهوا را به بازار عرضه می کنند. داهوا همواره در تولید محصولات جدید خود، نیاز کاربران را در نظر گرفته از این رو محصولات متنوعی را عرضه نموده است.

اما حتما این سوال برای شما پیش آمده است که چرا باید دوربین داهوا را برای خرید انتخاب کنیم؟ داهوا در تولید دوربین مداربسته خود بهترین کیفیت تصویر را در نظر گرفته و ارائه می کند. با استفاده از دوربین مدار بسته داهوا امکان انتقال تصاویر در فواصل طولانی وجود دارد.

داهوا با بهره گیری از تکنولوژی های روز، امکان به روزرسانی سیستم ها را در اختیار شما قرار می دهد. داهوا با بهره گیری از تیم تحقیق و توسعه، هر روز به دنبال ارائه فناوری های نوین در زمینه ارائه تصاویر است. یکی از نقاط قوت دوربین مداربسته داهوا ، سهولت نصب و راه اندازی  آن است. دوربین مداربسته داهوا هوشمند هستند.

می توان گفت تمامی محصولات تولید شده توسط داهوا از جمله دوربین مداربسته بسیار قدرتمند عمل می کنند. در نهایت با وجود تمامی این مزایا، قیمت دوربین داهوا کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی است.

دوربین های مداربسته تولید شده توسط داهوا در 2 تکنولوژی IP و HDCVI موجود هستند. اگر قصد خرید دوربین مداربسته را داشته باشید می بایست با توجه به نوع و ابعاد پروژه، محصول مورد نظر را انتخاب نمایید. در این قسمت به طور مختصر در مورد تکنولوژی های داهوا صحبت خواهیم کرد

دوربین آی پی داهوا یا دوربین تحت شبکه، پروسه تصویربرداری و انتقال داده ها را به صورت دیجیتال و بر روی بستر کابل شبکه انجام می دهد. در گذشته، این پروسه توسط دوربین های آنالوگ صورت می گیرد. پیشرفت تکنولوژی سبب شد تا دوربین های تحت شبکه با قابلیت ها و امکانات بیشتری وارد بازار شوند. دوربین های آی پی داهوا امروزه با کیفیت های مختلف در بازار تجهیزات نظارتی موجود هستند. دوربین های تحت شبکه نیازمند تجهیزات جانبی نظیر سوئیچ شبکه و کابل شبکه می باشند و در شبکه های LAN  مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است این دستگاه ها در مقایسه با دوربین های HDCVI قیمت بالاتری دارند.  

در مقابل دوربین های آی پی، دوربین های HDCVI وجود دارند که کیفیت تصویر ارائه شده توسط آن ها نسبتا مطلوب و مناسب است. با توجه به کیفیت تصویر ارائه شده توسط این دستگاه ها می توان گفت قیمت آن ها در مقایسه با دوربین های آی پی، مقرون به صرفه است. پروسه انتقال داده ها در دوربین HDCVI از طریق کابل RG59 انجام می گیرد.

2

 

قیمت دوربین داهوا در مقایسه با سایر دوربین ها

قیمت مناسب محصولات داهوا یکی از عمده دلایل محبوبیت داهوا در مقایسه با رقبای خود است. برندهای دوربین مداربسته در بازار ایران وجود دارند که به لحاظ کیفیت ساخت با برند داهوا برابری می کنند اما به لحاظ قیمت کمی گرانتر از محصولات داهوا هستند. آنچه سبب تمایز داهوا از سایر برندها می گردد ارائه کیفیت بالا با قیمت کاملا اقتصادی است. برند داهوا موفق شده تا به واسطه عرضه محصولات با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا، فروش سالانه خود را به چندین میلیارد دلار در سال افزایش دهد و جایگاه خود در میان تولید کنندگان مطرح دوربین مداربسته را بهبود ببخشد.

قیمت دوربین های مداربسته داهوا از مبلغی حدود 650 هزار تومان تا 40 میلیون تومان در بازار تجهیزات نظارت تصویری موجود هستند که مطابق با ابعاد پروژه و بودجه خود می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

 

چرا داهوا در ایران محبوب شده است؟

در حال حاضر بیش از 10 برند دوربین مداربسته در بازارهای ایران به فروش می رسد. هریک از این برندها و دوربین های تولید شده توسط آن ها دارای مزایا و معایبی است که سبب برتری آن ها نسبت به یکدیگر می گردد. داهوا با عرضه بهترین محصولات با قیمت مناسب و گارانتی معتبر توانسته بیشترین سهم فروش بازار را در اختیار خود گرفته است. علاوه بر قیمت مناسب این محصولات، ویژگی های دیگری نیز وجود دارد که سبب محبوبیت برند داهوا در بازار ایران می گردد که در ادامه آن ها را بیان می کنیم:

3

 

  • تصاویر ارائه شده توسط دوربین های داهوا از کیفیت تصویر بالایی برخوردار هستند.
  • می توانید با استفاده از تجهیزات داهوا، تصاویر را در فواصل طولانی انتقال دهید.
  • سیستم های داهوا به سادگی قابل ارتقا و به روز رسانی هستند.
  • دوربین ها و دستگاه های تولید شده توسط داهوا از جدیدترین فناوری ها برخوردار هستند.
  • سیستم های مداربسته مبتنی بر داهوا، به سادگی قابل نصب و راه اندازی هستند.
  • داهوا توانسته محصولات بسیار هوشمند و کارآمدی به بازار عرضه نماید.
  • دوربین ها و دستگاه های ذخیره ساز تولید شده توسط داهوا دارای عملکردی قدرتمند می باشند.

 

در نهایت با بررسی تمام موارد فوق می توان گفت برند داهوا در ایران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و عمده دلیل آن قیمت دوربین داهوا در مقایسه با سایر رقبا می باشد. از دیگر دلایل محبوبیت داهوا می توان به تنوع بالای محصولات، خدمات و پشتیبانی مناسب، گارانتی معتبر و ... اشاره نمود.