نرم افزار تیکتینگ چه کمکی به ما خواهد کرد؟ پاسخ این سوالات و سوالاتی بیشتر را در ادامه همین مطلب دریافت خواهید کرد.

نرم افزار تیکتینگ یا سیستم مدیریت درخواست چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 امروزه هر سازمان و کسب و کاری با هر اندازه ای از گستردگی با حجم زیادی از درخواست ها مواجه است. این درخواست ها می توانند درون سازمانی و یا از بیرون و از سوی مشتریان باشند. نامه ای که یکی از مدیران به کارمند بخش مالی ارسال می کند یا پشتیبانی مشتریان در بخش خدمات پس از فروش محصولی در یک کارخانه و ... می توانند مثالی از همین درخواست ها باشند. مدیریت حجم زیادی از این درخواست ها در زمانی محدود آن هم به صورتی که در نهایت به نتیجه ای درست و قابل قبول منتج شود کاری بسیار دشوار است.

آنچه موجب پیچیده تر شدن کار می شود پراکندگی درخواست ها در انواع ابزارها می باشد. یک درخواست در شبکه های اجتماعی دریافت می شود و دیگری از طریق ایمیل. شخصی تلفن می زند و پیشنهادی مطرح می کند و همزمان نامه ای فیزیکی از مدیر مالی دریافت می شود. مدیریت همه ی اینها با این همه پراکندگی کاری طاقت فرسا و گاهی نشدنی است.

اما چاره چیست؟ آیا ابزاری برای مدیریت یکپارچه ی درخواست ها وجود دارد؟ آیا می توان به راحتی و تنها با چند کلیک نامه ای را دریافت و پاسخ آن را ارسال کرد؟ آیا می توان به سوابق درخواست های یک مشتری با یک کلیک دسترسی داشت؟ نرم افزار تیکتینگ  چه کمکی به ما خواهد کرد؟ پاسخ این سوالات و سوالاتی بیشتر را در ادامه همین مطلب دریافت  خواهید کرد.

می تواند جهت بررسی نسخه آزمایشی نرم افزار تیکتینگ با ما ارتباط بگیرید.

نرم افزار تیکتینگ چیست؟

نرم افزار تیکتینگ با نام های مختلفی از قبیل نرم افزار مدیریت درخواست و نرم افزار پشتیبانی آنلاین، نرم افزار help desk در میان مردم شناخته می شود. نرم افزار تیکتینگ یا help desk این امکان را برای شما به عنوان یک سازمان یا کسب و کار فراهم می کند تا بتوانید همه ی درخواست ها از قبیل اعلام درخواست پشتیبانی، ثبت پیشنهاد، پیگیری انتقاد و نارضایتی و کلیه مکاتبات درون سازمانی را کاملا یکپارچه مدیریت نمایید. به زبانی ساده تر، نرم افزاریست جهت ارسال و دریافت پیام ها و مدیریت یکپارچه ی آن ها.

2

تحت وب بودن در نرم افزار تیکتینگ چه مزیتی دارد؟

در سال های اخیر سرعت و سهولت استفاده از نرم افزارها از مهم ترین دلایل انتخاب آنها توسط کاربران می باشد. نرم افزارهای تحت وب خوشبختانه در هر دو ویژگی گوی سبقت را از رقیبان خود ربوده اند و جزو اولین انتخاب کاربران می باشند.

زمانی که شما از نرم افزار تیکتینگ تحت وب استفاده می کنید با بسیاری از مشکلات مواجه نخواهید شد. این نرم افزارها نیاز به نصب روی تک تک سیستم های شما ندارند و به راحتی و با چند کلیک در هر سیستم دارای مرورگر مانند موبایل، تبلت، دسکتاپ و تلویزیون های هوشمند در دسترس شما قرار دارند.

از فواید دیگر تحت وب بودن نرم افزار تیکتینگ می توان به قابلیت استفاده از آن در طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی اشاره کرد.

مهم ترین ویژگی نرم افزار تیکتینگ چیست؟

  • سادگی و سهولت استفاده از نرم افزار
  • انعطاف پذیری معماری نرم افزار
  • جامع بودن ویژگی ها و امکانات نرم افزار

3

نرم افزار تیکتینگ سپهر گستر چه مزایایی دارد؟

برخی از ویژگی های نرم افزار تیکتینگ سپهر گستر شامل موارد زیر می باشد:

  • دارای فیلتر جستجو با پارامترهای مختلفی همچون تاریخ، شماره تیکت، مشخصات کاربر، عنوان تیکت
  • امکان جستجوی معنایی در محتوای تیکت ها
  • امکان تعریف چندین اپراتور و تخصیص هر یک به انواع دپارتمان ها
  • امکان تعریف چندین دپارتمان و فعال و غیرفعال کردن آنها
  • امکان ارجاع تیکت به دپارتمان های دیگر
  • امکان ارجاع تیکت به کاربر دیگر
  • امکان پیوست تصاویر و فایل به تیکت
  • امکان دریافت انواع گزارش ها از جمله تیکت های باز، خوانده نشده و ...
  • امکان گزارش گیری از میانگین زمان پاسخ دهی هر اپراتور به تیکت ها
  • امکان بایگانی تیکت ها و بازیابی تیکت های بایگانی شده
  • امکان درج میزان اهمیت تیکت
  • امکان انتخاب ترتیب نمایش تیکت ها (پیشنهادی - جدیدترین - قدیمی ترین)
  • امکان نشان دار  (پین) کردن تیکت ها
  • ایجاد تمایز میان تیکت های رسیده به گیرنده، مشاهده شده، پاسخ داده شده با درج علامت به صورت خودکار

در استفاده از این نرم افزار هیچگونه محدودیت و تفاوتی میان نوع کسب و کارها، میزان سادگی و پیچدگی آن کار و اندازه ی گستردگی آن وجود ندارد. اگر صاحب کسب و کاری کوچک هستید، فروشنده و صاحب مغازه یا فروشگاهی کوچک هستید، کارخانه و یا موسسه ای را اداره می کنید و ... می توانید از مزایای نرم افزار تیکتینگ یا help desk بهره مند شوید.

همچنین نرم افزار تیکتینگ تحت وب سپهر گستر جهت پشتیانی و خدمات پس از فروش، اتوماسیون اداری در ادارات، تبادل اسناد و تصاویر و وانجام مکاتبات در سازمان ها و ... کاربرد خواهد داشت و به سبب تحت وب بودن محدودیتی در محل استفاده (در شرایط دورکاری)، زمان استفاده، تعداد اپراتورها و ... نخواهد داشت.