هر سال نزدیک به مناسبت های خاصی مانند ولنتاین، عشاق یا دوستان صمیمی به دنبال خرید کادو ولنتاین مناسب هستند. برای خرید این کادو باید به موارد مختلفی توجه شود. یکی از این موارد بودجه در نظرگرفته شده است. پس از تعیین بودجه نوبت به علاقه مندی های شخص می رسد. باید لیست علاقه مندی ها را با بودجه موجود تطبیق دهید و بهترین مورد را انتخاب کنید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

با این وجود اگر هیچ ایده ای در رابطه با موارد مورد علاقه موجود نباشد؛ چطور؟ باز هم جای نگرانی نیست. در این نوشته لیستی از کادوهای عاشقانه مناسب کادو برای ولنتاین پیشنهاد داده می شود. ممکن است با برخی از این پیشنهادات موافق و با برخی دیگر مخالف باشید اما در هر صورت امکان مناسبی برای ایده گرفتن برای شما ایجاد می شود. بنابراین مطالعه ادامه نوشته را از دست ندهید.

چند پیشنهاد عالی برای یک ولنتاین عاشقانه در سال 99

فرقی نمی کند که به دنبال خرید کادو ولنتاین دخترانه باشید یا کادو ولنتاین پسرانه. در هر صورت خرید کادو در مناسبت های خاص همیشه یکی از دغدغه های شما خواهد بود. به این خاطر که باید این کادو نشان‌دهنده مهر و محبت و علاقه واقعی شما به شخص مورد علاقه تان باشد. همیشه این نگرانی وجود دارد که کادو آنچنان که باید مورد توجه گیرنده قرار نگیرد.

گاهی خرید برخی هدایای ارزانقیمت ارزش بسیار بالایی دارد و سلیقه و علاقه فراوان شما را نشان می دهد. اگر جز کادوهای گرانقیمت هیچ گزینه دیگری به ذهنتان نمی رسد، به تیترهای زیر توجه کنید.

بسته قهوه

قهوه فواید زیادی دارد و یکی از ویژگی های شاخص آن افزایش میزان انرژی بدن است. به همین خاطر نیز بسیاری از افراد عادت دارند که روز کاری خود را با نوشیدن یک فنجان قهوه شروع می کنند. کافئین موجود در قهوه علاوه بر میزان هوشیاری روی خلق و خوی افراد و حافظه نیز تاثیر می گذارد.

1

جالب است بدانید که این نوشیدنی حتی خاصیت های چربی سوزی نیز دارد و قادر به بهبود عملکرد فیزیکی افراد است. تمامی افرادی که به رژیم غذایی خود اهمیت زیادی می دهند و ورزش می کنند احتمالا از اینکه شما یک بسته قهوه اعلا به آن  ها هدیه بدهید، خوشحال خواهند شد.

موزیک باکس

موسیقی بخش جدایی ناپذیر زندگی تمامی افراد است. موزیک های مختلف موجب ایجاد احساسات مختلفی همچون شادی، غم و هیجان می شوند و بخشی از خاطرات افراد را شکل می دهند. اگر شما و شریک عاطفی تان با یک موزیک خاص خاطرات مشترکی دارید؛ موزیک باکس ها یک گزینه مناسب برای خرید کادو ولنتاین هستند. به  این خاطر که همیشه با نواخته شدن صدای آن هر مرتبه یاد و خاطره روزهای خوش تداعی خواهد شد.

موزیک باکس ها اغلب با موسیقی های خاطره انگیزی همچون هری پاتر، تایتانیک و غیره ساخته می شوند که برای اشخاص بسیار خاطره انگیز خواهد بود.

رز جاویدان

امروزه در بسیاری از شبکه های اجتماعی دیده می شود که عشاق یا دوستان نزدیک به هم رز جاویدان هدیه می دهند. دلیل این انتخاب جالب است. بهترین و زیباترین گل ها پس از گذشت چند روز خشک می شوند و زیبایی خود را از دست می دهند. رزهای جاویدان با تکنیک های خاصی تا چند سال ماندگار هستند و زیبایی و طراوت آن ها تثبیت می شود.

ادکلن جیبی

عطرهای اورجینال با رایحه ماندگار معمولا قیمت بالایی دارند و شاید از پس خرید آن برای کادو ولنتاین برنیایید. اگر به افسانه قدیمی که عطر هدیه دادن سبب دوری می شود، باور ندارید از ادکلن ها و عطرهای جیبی استفاده کنید. یک رایحه ملایم و خاص را انتخاب کنید که کیفیت خوبی هم داشته باشد. این هدیه با اینکه برای شما مقرون به صرفه تمام می شود اما ارزش و اهمیت خاص خودش را دارد.

ضمن اینکه ادکلن جیبی به آسانی در داخل جیب قرار می گیرد و امکان حمل آن آسان‌تر است. به همین جهت یک کادوی منحصر به فرد خواهد بود.

سفارش نقاشی سیاه قلم

تقدیم یک نقاشی سیاه قلم در روز عشق به کسی که دوستش دارید، شاید کمی حقیرانه به نظر برسد اما اگر این نقاشی یک قاب زیبا از صورت او یا از یک رویداد یا خاطره زیبای مشترک میان شما باشد، قطعا جذاب خواهد بود. البته نقاشی سیاه قلم یک هنر تخصصی است و باید به دست یک حرفه ای انجام شود که زیبایی تصویر موردنظر شما را به خوبی روایت کند.

2

روز ولنتاین هیجان‌انگیز با کادوهای خاص ویستوری

خرید کادو ولنتاین مناسب شاید چندین روز ذهن شما را به خودش مشغول کند. شاید حتی استرس بگیرید و تصور کنید که نکند زمان کافی برای خرید و انتخاب کادوی مناسب را پیدا نکنید. در این نوشته به چند کادوی پیشنهادی همچون نقاشی سیاه قلم، ادکلن جیبی، رز جاویدان، موزیک باکس و بسته قهوه اشاره شد. البته این لیست تنها بخشی از هدایایی است که شما قادر به تهیه آن در این روز هستید.

جالب است بدانید که تهیه کادو برای مناسبت های خاص امروزه ساده تر از قبل شده است. به این خاطر که فروشگاه های اینترنتی مختلف امکان خرید کادوهای جذاب و باکیفیت را فراهم کرده اند. یکی از این آنلاین شاپ ها ویستور است. این فروشگاه در مناسبت های خاص همچون روز عشق، امکان خرید اینترنتی کادو ولنتاین را برای شما فراهم می کند. بنابراین دیگر مشغله کاری و زمان کم بهانه مناسبی برای نخریدن کادو در این روز زیبا نیست.