باشگاه خبرنگاران/ سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان درباره انتخابات 1400 گفت: اگر آیت‌الله رئیسی به میدان بیاید باب وحدت خواهد بود و می تواند هم‌گرایی حداکثریِ اصولگرایان را شکل دهد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

منوچهر متکی، سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان در همایش جوان پیشران انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ که عصر امروز دوشنبه برگزار شد، گفت: امروز که ما اینجا هستیم هیأت اجرایی موفق شده است کمیته های موفقی را شکل دهد و آن ها را ساماندهی کند.
وی افزود: در طول ۷ جلسه کمیته جوانان همفکری هایی انجام شد که مانیفست آن آماده خواهد شد و ما آن ها را برای دولت آینده نگه خواهیم داشت.
متکی با اشاره به نقش جوانان در تاریخ کشور بیان کرد: جوانان ایران همیشه در طول تاریخ کشور نقش آفرین بودند؛ اما بعد از نادرشاه حدود ۲۰۰ سال در طول ادوار مختلف اقتدار مملکت کاهش پیدا کرد.
سخنگوی شورای وحدت ادامه داد: خداوند قسم حضرت عباس (ع) نخورده که ما هر جور کار کنیم پیروز هستیم؛ حوادثی که در سال های اخیر در کشور ما پیش آمد امید مردم را هدف قرار داد؛ فساد لانه کرد و مردم داشتند ناامید کامل می شدند؛ آیت‌الله رئیسی آمد و با فساد مبارزه کرد و مردم امیدوار شدند؛ در مجلس هم چنین چیزی را شاهد بودیم.
وی با اشاره به اهداف شورای وحدت اصولگرایان عنوان کرد: شورای وحدت با هدف نگاهی جدید به میدان آمد و امیدوار است که بتواند در این مسیر در هدف کوتاه مدت خود یعنی انقلاب و در هدف بلند مدت خود یعنی هم‌گرایی و وحدت نیروهای انقلابی و اصولگرا با موفقیت حرکت کند.
متکی در پایان گفت: قرارگاه‌ها و نامزدهای متعدد انتخاباتی در یک جناح یعنی واگذاری انتخابات به حریف؛ اگر آیت‌الله رئیسی به میدان بیاید باب وحدت خواهد بود و می تواند این هم‌گرایی را بین اصولگرایان شکل دهد و نیروهای انقلابی و اصولگرا را در کنار هم حفظ کند.