انتخابات در سرزمین‌های اشغالی به جنگی علیه شخصیت‌ها تبدیل شده است، احزاب سیاسی یکدیگر را متهم می‌کنند و به ستاد‌های انتخاباتی رقبا یورش می‌برند.

انتخابات رژیم صهیونیستی در شرف تبدیل شدن به جنگ داخلی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

روزنامه الشرق الاوسط در مطلبی نوشت با توجه به نزدیکی زمان انتخابات در رژیم ‌صهیونیستی (۲۳ ماه جاری) روز‌های اخیر اراضی اشغالی شاهد اتهام‌زنی‌های پی‌درپی مسئولان به هم و درگیری‌های فیزیکی بوده است، بطوریکه می‌توان نام «جنگ» را بر آن نهاد.

«گیدئون ساعر»، رئیس حزب «تکفا حدشاه»، از یورش خونینی که به راهپیمایی انتخاباتیش در جنوب تل‌آویو رخ داد، شکایت کرد، «بنیامین نتانیاهو»، رقیب خود، را مقصر دانست و گفت: «نتانیاهو وقتی در راهپیمایی انتخاباتیش مرا خائن خطاب کردند، سکوت کرد. او رقبای خود را تخریب می‌کند و روش‌های خشنی دارد نباید به راهکار‌های او عادت کنیم چرا که اسرائیل را درگیر جنگ داخلی می‌کند.»

نتانیاهو نیز در سخنانی تند اخیر خود رقبایش را مورد حمله قرار داد. حتی «نفتالی بنت»، رئیس حزب راست‌گرای افراطی، هم از این سخنان مستثنی نبود.

در مقابل «ایتمار بن غفیر»، رئیس حزب استگرای «عوتسماه یهودیت»، از اظهارات نتانیاهو استقبال کرد و در پاسخ گفت: «ما از سخنان مهم نخست وزیر استقبال می‌کنیم. هر کسی که می‌خواهد دولت آینده منجر به اصلاحات دادگستری شود، تروریسم عربی را متوقف، نفوذی‌های کشور‌های دیگر را اخراج و بر کرانه باختری تسلط کامل پیدا کند باید به نتانیاهو و لیست مذهبی رای بدهد.»

شایان ذکر است، چند ماه پیش نیز رسانه‌های صهیونیستی از درگیری لفظی شدید بین وزیر جنگ و وزیر آموزش رژیم صهیونیستی پس از حمله‌های راکتی گروه‌های فلسطینی خبر دادند. رسانه‌های رژیم صهیونیستی در این بار گزارش دادند این تنش پس از آنکه بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، با الفاظ تندی به نقد نفتالی بنت پرداخت، تشدید شد.