دبیر کل حزب سبز درباره شرایط مختلف انتخابات ریاست جمهوری در هر دوره صحبت کرد.

کنعانی‌مقدم: برخی فقط برای دیده شدن در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حسین کنعانی مقدم دبیر کل حزب سبز  و فعال سیاسی اصولگرا در گفت ‌و ‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه برخی از داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری شرایط احراز صلاحیت را ندارند، اما با این وجود در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنند، بیان کرد: در گذشته شرایط حضور در انتخابات شرایط مناسبی نبود و قوانین، حداقلی‌ را مشخص می‌کرد نه نامزد اصلح، مشکل دیگر این است که نزدیک انتخابات که می‌شود همه احساس تکلیف می‌کنند و این موضوع مثل یک پاندمی است.

او افزود: همه به دنبال حضور در انتخابات هستند و حتی می‌دانند که رای نمی‌آورند، اما باز هم شرکت می‌کنند. ممکن است آدم‌های خوب و اصلح هم بیایند، اما مقبولیت ندارند و رای نمی‌آورند، پس بهتر است در انتخابات شرکت نکنند.

دبیرکل حزب سبز در پایان گفت: برخی افراد برای دیده شدن به انتخابات می‌آیند و ثبت نام می کنند و می‌خواهند در زمان دیده شدن حرف هایشان را بزنند، اصولا برخی افراد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنند تا دیده شوند. متاسفانه به انتخابات که نزدیک می‌شویم برخی از رجل سیاسی ما به دنبال وزن کشی هستند تا وزن خود را در نظام بسنجند؛ این حرکت اشتباه است و باید احزاب کسانی را انتخاب کنند که بتوانند مشکلات مردم را حل کنند.