می توان گفت Powerbeats Pro هدفون های برتری هستند که با طراحی بی سیم و دوام باتری بالا عرضه شده اند که می تواند مدت های طولانی در زمان تمارین ورزشی همراه شما باشند. شما می توانید این هدفون های زیبا و راحت را به سادگی در فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر تهیه کنید.

بررسی هدفون Beats Powerbeats Pro
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

هدفون بی سیم Beats Powerbeats Pro یک هدفون بی سیم ورزشی است که از تولید صدای خوبی برخوردار است و می تواند برای طیف گسترده ای از ژانرهای موسیقی متنوع باشد. این هدفون به لطف طراحی قلاب گوش و تناسب صحیح، بسیار پایدار بوده و می تواند قابل تنفس باشد.

می توان گفت Powerbeats Pro هدفون های برتری هستند که با طراحی بی سیم و دوام باتری بالا عرضه شده اند که می تواند مدت های طولانی در زمان تمارین ورزشی همراه شما باشند. شما می توانید این هدفون های زیبا و راحت را به سادگی در فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر تهیه کنید.

طراحی مناسب هدفون

2

نکته ای که خوب است به آن اشاره کنیم این است که طراحی قلاب گوش هدفون بی سیم Beats Powerbeats Pro بسیار پایدار است و در هنگام ورزش های شدید جابجا نمی شود و همانند اکثر هدفون های گوش، قابل تنفس بوده و هنگام پوشیدن آنها بیش از حد معمول عرق نخواهید کرد. بنابراین می توانید با خیالی آسوده آن را در هنگام ورزش استفاده کنید.

هدفون Powerbeats Pro از نظر طراحی شبیه به مدل های قبلی خود است. اما به شکل بی سیم ساخته شده و از طراحی براق تری برخوردار است و به نظر شیک تر به نظر می رسد. این هدفون ها در چند طرح مختلف رنگی ارائه می شوند. از سویی دیگر به دلیل وزن بسیار کم آن ها که تنها 0.05 پوند است، بسیار راحت بوده و بدون احساس خستگی می توانید از آن ها استفاده نمایید.

اما باید گفت که آنها به اندازه سایر هدفون های گوش، عمیقاً وارد مجرای گوش نمی شوند و همچنین دارای چند اندازه نوک مختلف هستند تا به شما کمک کنند بهترین تناسب را پیدا کنید. بعلاوه، آنها دارای دکمه هایی در قسمت پشتی هدفون هستند که بسیار حساس بوده و برای انتخاب آن ها نیاز به فشار زیادی نیست.

هدفون بی سیم Beats Powerbeats Pro از پلاستیک ساخته شده اند که برای فعالیت های ورزشی سبک تر باشند. همچنین دارای درجه IPX4 هستند که استفاده از آن ها را در فضای باز مناسب می کند ضمن آنکه این هدفون ها با ظاهری ممتاز، می توانند دوام مناسبی را ارائه کنند. در صورتی که این هدفون های زیبا و کاربردی را انتخاب کرده اید، می توانید به سادگی آن ها را از تهران اسپیکر تهیه کنید.

پاسخ فرکانس

Powerbeats Pro  هدفون بی سیم با کیفیت ساخت مناسبی است که به دلیل عملکرد صوتی مناسبی که ارائه می کند، یکی از برترین هدفون های رده خود به شمار می آید. این هدفون همانند اکثر هدفون های داخل گوش، سازگاری بسیار خوبی با پاسخ فرکانسی دارند. در صورتی که بتوانید از نوک گوشی مناسبی استفاده کنید که تناسب و مهر و موم محکمی را ارائه کند، می توان از این هدفون انتظار تحویل باس و سه برابر مطلوبی را داشت.

پاسخ باس هدفون بی سیم Beats Powerbeats Pro قابل توجه است. فرکانس تا 10 هرتز پایین است که بسیار عالی است. بنابراین این هدفون ها قادر به تولید مقدار کافی از ضربان و موسیقی بیس سنگین هستند. پاسخ در سراسر محدوده تقریباً بی عیب است. در این جا باس واضح است و بیش از حد انجام نمی شود.

همچنین Powerbeats Pro عملکرد متوسط ​​خوبی دارد. این منجر به تولید دقیق آواز و سازهای اصلی می شود. یک برآمدگی کوچک 3DB در اواسط وجود دارد که کمی بیشتر به روشنایی آوازها می افزاید، اما این بسیار چشمگیر نخواهد بود.

ضمن آنکه دقت سه گانه نیز اشکالی ندارد و تصویربرداری استریو در این هدفون بسیار خوب است. تاخیر گروه وزنی 0.13 است که مناسب می باشد. علاوه بر این، درایورها از نظر دامنه، فرکانس و پاسخ فازی مطابقت دارند که برای قرارگیری دقیق در تصویر استریو بسیار مهم است.

جداسازی صدا

عملکرد جداسازی صدا در Powerbeats Pro معمولی است. این هدفون ها فاقد حذف نویز فعال و در برابر صداهای موجود در محدوده سه برابر، خوب عمل کرده و باعث کاهش سر و صدا در حدود 22dB می شوند.

همچنین عملکرد نشتی هدفون بی سیم Beats Powerbeats Pro مناسب است. آنها در محدوده های باس و میانه نشت نمی کنند، در نتیجه یک نشت صدایی بسیار نازک ایجاد می کند که عمدتا از دامنه سه برابر تشکیل شده است. ضمن آنکه سطح کلی نشتی نیز زیاد نیست.

دوام مناسب باتری

3

باید اضافه کرد که هدفون بی سیم Beats Powerbeats Pro می تواند تا پانزده ساعت دوام باتری داشته باشد که گزینه ای خوب برای این هدفون باشد. ضمن آنکه دارای چراغ نشانگر است که میزان باقی مانده باتری را اعلام خواهد کرد.

Powerbeats Pro می تواند برای یک روز کاری کامل دوام بیاورد که به طور قابل توجهی طولانی تر از سایر هدفون های بی سیم است که به بازار راهی شده است. همچنین برای شارژ کامل این هدفون کمتر از یک ساعت زمان لازم است که شگفت آور است.

همچنین وقتی از آن ها استفاده نمی کنید، به طور خودکار وارد حالت آماده به کار می شوند که صرفه جویی مناسبی را برای دوام بیشتر باتری خواهند داشت. همچنین می توانید گوشی چپ یا راست را در جعبه شارژ قرار داده و از دیگری به تنهایی استفاده کنید. بنابراین می توانید از این هدفون های بی نظیر نهایت بهره را برده و از کیفیت عالی ساختار آن و صدایی در سطحی ممتاز بهره مند شوید. برای تهیه این محصول کارآمد می توانید به فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر مراجعه کرده و آن را در این فروشگاه آنلاین جستجو نمایید.