خبرآنلاین/ سردار کوثری درخصوص هجمه ها علیه کاندیداتوری نظامیان گفت: کاملاً روشن است که با این حربه نمی‌خواهند بچه‌های جنگ و حزب‌اللهی وارد صحنه و مدیریت کشور شوند.

واکنش تند سردار کوثری به مخالفان کاندیداتوری نظامیان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار کوثری که از سپاه پاسداران استعفا داده است و اخیرا اعلام کاندیداتوری در انتخابات را کرده است در مصاحبه ای در خصوص کاندیداتوری نظامیان گفتگو کرد. بخش هایی از این گفتگو را در زیر می خوانید:

شما به عنوان یکی از فرماندهان دفاع مقدس، فکر می‌کنید دلیل هجمه‌های که تحت عنوان "کاندیدای نظامی" به برخی کاندیدا مطرح می‌شود، چیست؟

 کاملاً روشن است که با این حربه نمی‌خواهند بچه‌های جنگ و حزب‌اللهی وارد صحنه و مدیریت کشور شوند. اینها امروز نظامی نیستند و از مجموعه نظامی خودشان جدا شده و کاندیدا شده‌اند. ضمناً هیچ کجای قانون نیامده که افراد با سابقه کار نظامی از کاندیداتوری منع شده باشند.

گفته شده نامه‌ای از فرماندهان نظامی به یکی از کاندیداها نوشته شده که کاندیدا نشوند؟

این موضوع از اساس کذب است و تکذیب هم شد؛ سپاه و نیروهای مسلح به هیچ عنوان وارد چنین دسته‌بندی‌ها نشده و نخواهند شد. من اطلاع دارم که چنین نامه‌ای خطاب به آقای رئیسی نوشته‌نشده است. بله، فرماندهان نظامی اگر جایی احساس خطر کنند برای دفاع از انقلاب ورود می‌کنند مثل نامه‌ای که به آقای خاتمی در دوران اصلاحات نوشته شد. بنده هم آن نامه را امضا کردم تا هشدار لازم به رئیس جمهور وقت داده شود. شان سپاه بالاتر از این حرف‌هاست و اینها شیطنت‌هایی است که کسانی که نمی‌خواهند یک تفکر انقلابی و جهادی در رأس قوه مجریه قرار بگیرد، مطرح می‌کنند.