ایسنا/ ۲هزار نفر از دانشجویان و جوانان انقلابی ضمن تقدیر از تعهد محمدباقر قالیباف به وحدت جریانی و عدم ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، از وی خواستند تا جلودار اتحاد نیروهای انقلابی و همه دلسوزان برای حل مشکلات و رفع معضلات مردم شود.

دعوت ۲۰۰۰ جوان از قالیباف برای متحد کردن نیروهای انقلابی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در نامه ای که امضای نزدیک به ۲ هزار نفر از دانشجویان و جوانان انقلابی رسیده است، خطاب به محمدباقر قالیباف آمده است:

 «یک دهه از نیت خوانی عده‌ای که هر چه خدمت کردید را به پای فعالیت تبلیغاتی و انتخاباتی گذاشتند، گذشت و گذشتید. یک سال فعال کردن ظرفیت‌های مجلس شورای اسلامی را نیز به زمینه‌سازی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری تعبیر کردند. اما بار دیگر بر همگان ثابت شد که قالیباف هنوز همان جوان بسیجی لشکر پنج نصر است و دوام انقلاب و حل مشکلات مردم برایش بیش از هر چیزی اولویت دارد و طعنه طعنه‌زنان او را از استقامت در راه حق خسته نکرده است.»

در ادامه این نامه ابراز امیدواری شده است که «همه افرادی که سال‌ها خدمت و کارآمدی‌تان را تعبیر به کار انتخاباتی کردند، خود نیز در مسؤولیت‌هایی که دارند- ولو با هدف حضور در انتخابات- کارآمد باشند.»

امضاکنندگان در پایان این نامه خطاب به رئیس مجلس نوشته اند: «ما جوانان گام دومی، ضمن گفتن خدا قوت، از شما انتظار داریم همچون برادرتان حاج قاسم سلیمانی جلودار اتحاد نیروهای انقلابی شده و همه دلسوزان را برای حل مشکلات و رفع معضلات و کمک به دولت انقلابی آینده گرد هم آورید.»