رکنا/ پسر عاشق پیشه پس از قتل زن جوان در شرق تهران خود را تسلیم پلیس کرد.

قتل زن مطلقه توسط دوست پسرش در تهران!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پسر جوان وقتی شنید سمانه قصد دارد به زندگی گذشته اش بازگردد دست به  قتل  عاشقانه زد.

ساعت 10 شامگاه شنبه 22 خرداد امسال ماموران پلیس تهران در جریان قتل زن جوانی در خیابان 36 شرقی، منطقه نارمک قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران برای تحقیقات پای در محل گذاشتند.

قتل زن جوان در  شرق تهران

ماموران با حضور در صحنه جرم پی بردند که زن 35 ساله ای از ناحیه پهلو هدف چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان به خاطر شدت خونریزی و با وجود تلاش پزشکان برای نجات جان وی، زن جوان به کام مرگ فرو رفته است.

تحقیقات برای شناسایی عامل این جنایت کلید زده شد و تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس ویژه قتل، تجسس های پلیسی را آغاز کردند و مشخص سمانه 35 ساله چندی قبل از همسرش  طلاق  گرفته است و از چندی قبل با پسر جوانی آشنا شده است.

تجسس های میدانی و بررسی دوربین های مداربسته نشان از آن داشت که سمانه آخرین بار با پسر جوان که محسن نام دارد در خیابان بوده و محسن با ضربه چاقو عامل قتل سمانه است.

قاتل فراری  تسلیم پلیس شد

ردیابی های پلیسی برای دستگیری عامل این جنایت ادامه داشت و ماموران وقتی با شناسایی مظنون اصلی این جنایت به خانه وی رفتند از خانواده اش پی بردند که محسن به خانه بازنگشته است.

کارآگاهان به صورت میدانی ردیابی ها را آغاز کردند تا اینکه تیم جنایی پلیس آگاهی تهران اطلاع پیدا کرد که محسن پس از  قتل  به کرج رفته و در آنجا خود را تسلیم ماموران پلیس کرج کرده است.

محسن در اعترافاتش گفت: چندی قبل با سمانه آشنا شدم و متوجه شدم مدتی است او از همسرش جدا شده و در این مدت کوتاهی که با او آشنا شده بودم به سمان علاقه مند شدم تا اینکه چندی قبل سمانه ادعا کرد که می خواهد به زندگی گذشته اش بازگردد و دوباره با همسرش زندگی کند.

وی افزود: من وقتی تصمیم او را شنیدم شوکه شدم و چون به او علاقه مند شده بودم از سمانه خواستم که به زندگی گذشته اش بازنگردد اما تاکید می کرد می خواهد با همسرش زندگی کند تا اینکه شب  قتل  از حرفهایش عصبانی شده بودم و خواستم برای اخرین بار او را در خیابان ملاقات کنم.

پسر جوان ادامه داد: وقتی سمانه به محل قرار آمد در یک لحظه با  چاقویی  که در دستم بود ضربه ای به پهلویش زدم و پا به فرار گذاشتم و خیلی زود از محل فرار کردم اما فکر نمی کردم باعث مرگ سمانه شوم تا اینکه با خبر شدم سمانه به کام مرگ فرو رفته است.

محسن 27 ساله گفت:  عذاب وجدان  داشتم به همین خاطر تصمیم گرفتم خودم را  تسلیم  پلیس کنم.

بنا بر این گزارش، محسن برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس ویژه  قتل در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.