با پایان زمان رای‌گیری، شمارش آرا در شعب اخذ رای آغاز و اعضای منتخب میان دوره خبرگان رهبری در استان‌ها مشخص شدند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

۲۸ خردادماه، روز حماسه آفرینی ایرانیان، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و همچنین برای انتخاب نامزدهای ‌میان‌دوره‌ای انتخابات پنجمین میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در استان‌های تهران، خراسان رضوی، قم و مازندران  به پای صندوق‌های رأی رفتند.

۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر واجدین شرایط رای دادن در انتخابات ۱۴۰۰ بودند.

به گزارش رجا، براساس شمارش آرای صندوق های انتخابات مجلس خبرگان رهبری آیت الله سید محمد سعیدی گلپایگانی با ۲۶۹ هزار و پنج رای به عنوان منتخب مردم قم در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد. آیت الله مهدی نیکویی نیز ۵۶ هزار و ۵۰۴ رای در صندوق های اخذ رای داشت.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدصادق پیشنمازی هم با کسب ۵۹۱ هزار و ۲۸۱ رای بیشترین میزان آرای مردم مازندران را کسب کرد. تعداد آرای حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن گلی شیردار هم که برای مجلس خبرگان رهبری ۳۲۲ هزار و ۳۴۸ رای اعلام شده است.

به گزارش صداوسیما، آیت الله محمد رضا مدرسی مصلی معروف به مدرسی یزدی نیز با کسب یک میلیون و ۵۳ هزارو ۳۸۵ رای و کسب ۶۰ و ۲ دهم درصد آرا در خراسان رضوی به عنوان منخب مردم خراسان رضوی در خبرگان رهبری معرفی شد. آیت الله عباس شاه رفعتی با ۳۸۲ هزارو ۴۵۰ رای ۲۹ و یک دهم درصد آرا و حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه با ۳۱۲ هزارو ۶۶۲ رای ۱۷ و ۹ دهم درصد آرا را به خود اختصاص دادند.