در این مقاله با 10 عطر خوشبو زنانه آشنا خواهید شد که به دلیل جذابیت و شیک بودن همچنان در فهرست پرفروش‌ها قرار دارند.

معرفی 10 عطر خوشبو زنانه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

تاثیری که عطر روی تصویر ذهنی دیگران از شما می‌گذارد، دست کمی از زیبایی و آراستگی ظاهری‌تان ندارد. به همین دلیل است که فهرستی از بهترین عطرهای زنانه تمام دوران وجود دارد تا به زنان در سراسر دنیا کمک کند، جذاب‌ترین و مناسب‌ترین عطر زنانه را برای خود پیدا کرده و با استفاده از آن تصویر زیبایی از خود به جا بگذارند. در این مقاله با 10 عطر خوشبو زنانه آشنا خواهید شد که به دلیل جذابیت و شیک بودن همچنان در فهرست پرفروش‌ها قرار دارند.

 

سیگنیچر جیمی چو

عطر زنانه سیگنیچر از برند محبوب جیمی چو Signature Jimmy Choo به عنوان یکی از خوشبوترین عطرهای زنانه تمام دوران‌ها شناخته شده است. این عطر شیرین و میوه‌ای در سال 2011 وارد بازارهای جهانی شد و تا به امروز همچنان یکی از عطرهای پرطرفدار میان خانم‌هاست.

نوت‌های اولیه سیگنیچر از پرتقال ماندارین، گلابی و نوت‌های گیاهی تشکیل شده است. در گروه رایحه‌های میانی گل جذاب ارکیده برای ربودن هوش و حواس شما وارد عمل شده و در نهایت نوبت به عطر جذاب تافی کاراملی و پچولی است تا یک ترکیب بی‌نظیر را ایجاد کند.

بلک ارکید تام فورد

عطر زنانه Black Orchid از برند Tom Ford یکی دیگر از بهترین انواع ادکلن زنانه در تمام دوران‌هاست. این عطر جذاب که رایحه‌ای گرم و ادویه‌ای دارد، در سال 2006 توسط برند تام فورد به بانوان ارائه شده است و همچنان نیز یکی از انتخاب‌های خانم‌هایی است که به دنبال رایحه‌های شیک و اصیل هستند.

در نوت‌های اولیه بلک ارکید یا ارکیده سیاه، عطر گاردنیا، ترافل، یلانگ یلانگ، یاسمن، ترنج و پرتقال ماندارین به طرز مدهوش کننده‌ای با یکدیگر ترکیب شده‌اند. در نوت‌های میانی عطر ادویه‌ها، گل ارکیده و نیلوفر به همراه نوت‌های میوه‌ای به ترکیب بالا اضافه می‌شود تا قدرت یک عطر زنانه شیک را به نمایش بگذارد. تمامی این رایحه‌ها نیز بر نوت‌های پایه شامل پچولی، وتیور، مشک سفید، وانیل، شکلات مکزیکی، چوب صندل و عنبر قرار گرفته‌اند. به همین دلیل پخش بو و ماندگاری این عطر بسیار بالاست. از بلک ارکید می‌توانید در فصل‌های پاییز، زمستان و اوایل بهار بیشترین استفاده را داشته باشید.

بلک اپیوم ایوسن لورن

بدون شک یکی از بهترین انواع ادکلن زنانه، عطر زنانه بلک اپیوم از برند جذاب فرانسوی ایوسن لورن است. این عطر برای اولین بار در سال 2014 معرفی شد و تا به امروز یکی از پرطرفدارترین عطرهای زنانه جهان بوده است.

بلک اپیوم کار خود را با ترکیب نوت‌های اولیه شامل گلابی، نعناع صورتی و شکوفه پرتقال شروع می‌کند. در نوت‌های میانی نوبت به هنرنمایی ترکیبی بی‌نظیر از قهوه، یاسمن، بادام تلخ و شیرین بیان می‌رسد. تمامی این رایحه‌ها بر بستری از عطر وانیل در کنار پچولی، کاج و چوب کشمیر قرار دارند تا دوام و جذابیت عطر را هر چه بالاتر ببرند. از بلک اپیوم می‌توانید برای به جا گذاشتن بهترین خاطره‌ها از خود کمک بگیرید.

ایفوریا کلوین کلاین

کلوین کلاین همیشه در زمینه ارائه بهترین انواع عطر زنانه درخشیده است و عطر بی‌نظیر ایفوریا یکی از همین شاهکارهای این برند به شمار می‌آید. ایفوریا که در سال 2005 معرفی شد، یک سال بعد به عنوان لوکس‌ترین عطر سال جایزه معتبر FiFi را دریافت کرد و هنوز هم به عنوان یکی از محبوب‌ترین عطرهای زنانه شناخته می‌شود.

نوت‌های اولیه این ادکلن زنانه جذاب از عطر خوش رزبری، انار، پشن فروت، خرمالو، هلو و نوت‌های گیاهی تشکیل شده است.؛ ترکیبی که با اولین اسپری بلافاصله جذابیت را به استایل شما اضافه خواهد کرد.

در نوت‌های میانی عطر خوب نیلوفر و ارکیده می‌رسد که ترکیبی منحصر به فرد را ایجاد می‌کنند. نوت‌های پایه اوفوریا نیز از ترکیب خوشایند ماهاگونی، عنبر، مشک، بنفشه، پچولی و وانیل تشکیل شده است. اگر تا کنون از این عطر استفاده نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم تجربه کردن آن را پشت گوش نیندازید.

2

پرنسس ورا ونگ

یک شیشه بنفش جذاب به شکل قلب با یک درب طلایی به شکل تاج پرنسس‌ها دقیقا همان چیزی است که حال و هوای عطر پرنسس از برند Vera Wang را حتی قبل از اسپری شدن تداعی خواهد کرد.

عطر زنانه پرینسس یا همان پرنسس در سال 2006 تولید شد و خیلی زود ثابت کرد که می‌تواند سال‌ها در فهرست خرید عطر خانم‌ها تکرار شود. نوت‌های اولیه این عطر را گل لیلی آبی، زردآلو، سیب و پرتقال ماندارین تشکیل می‌دهند. در نوت‎های میانی شکلات تلخ، گل Tiare و تیوب رز یک عطر خاص را ایجاد می‌کنند که پیدا کردن مشابه آن آسان نیست. در نهایت نیز نوت‌های پایه وانیل، چوب و عنبر در خدمت سایر نوت‌ها هستند تا عطری به یاد ماندنی و ماندگار را برای شما به ارمغان بیاورند.

 

فم ایندیویجوال مون بلان

اگر به دنبال یک عطر زنانه هستید که با اولین پاف، اعتماد به نفس را به شما تزریق کند و قدرت زنانه شما را نشان دهد، عطر Femme Individuelle از برند مون بلان Mont Blanc را از دست ندهید؛ این عطر زنانه دقیقا به دلیل همین ویژگی از سال 2004 در فهرست بهترین انواع ادکلن زنانه قرار دارد.

فم ایندیویجوال تاثیرگذاری خود را با نوت‌های اولیه فلفل صورتی، رد کارنت و برگ بو شروع می‌کند، در نوت‌های میانی سراغ ترکیب عالی رز و نیلوفر رفته و در نهایت کار خود را با به جا گذاشتن اثر قوی پچولی، وانیل، عنبر و مشک به پایان خواهد رساند. از این عطر جذاب زنانه به دلیل ملایم بودن می‌توانید روز و شب و در تمام فصل‌های سال استفاده کنید.

وایت فور هر کنت کول

عطر زنانه وایت فور هر White for Her از برند Kenneth Cole یک گزینه ایده‌آل برای خانم‌های جوان است. این عطر که در سال 2013 و در گروه رایحه گل‌ها معرفی شد و توانست نظر دختران و خانم‌های جوان را به خود جلب کند.

وایت فور هر با ترکیبی عجیب و تاثیرگذار از وانیل، عنبر، فرزیا، زنبق، مشک، ارکیده، لیلی و پرتقال ماندارین توانست طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و مرتب فروش خود را تمدید کند. استفاده از این عطر شیرین و جذاب برای تمام فصول سال مناسب است و می‌توانید هم برای استفاده روزانه و هم برای مناسبات شبانه به سراغ آن بروید.

شنل نامبر فایو

نوبت به معرفی قدیمی‌ترین و همچنان بهترین عطر فهرست 10 تایی رسیده است؛ عطر زنانه شنل نامبر فایو Chanel No.5 که اولین بار در سال 1921 تولید شد و همچنان یکی از لوکس‌ترین عطرهای زنانه برای خانم‌های بالای 50 سال به شمار می‌آید. نوت‌های اولیه این عطر بی‌نظیر ترکیبی خوشایند از یلانگ یلانگ، ترنج، لیمو و نرولی است. ترکیب زیبای عطر زنبق، یاسمن، رز و لیلی در نوت‌های میانی تکمیل کننده مجموعه عطرهای بالاست که همگی بر بستری از عطر چوب صندل، عنبر، مشک، وتیور، وانیل، پچولی و خزه قرار دارند. استفاده از عطر شماره پنج شنل در گروه بویایی چوبی، برای تمامی فصول و به ویژه شب‌ها ایده‎‌آل است.

3

اورنج هوگو باس

اگر به دنبال یک عطر جذاب هستید که بتواند انرژی و سرزندگی را برایتان به ارمغان آورد، عطر Hugo Boss Orange را مد نظر داشته باشید. این عطر را کمپانی هوگو باس در سال 2009 وارد بازار کرد تا بتواند عطری شاداب و طبیعی را به دنیای عطر زنانه وارد کند. جالب است بدانید عطر اورنج هوگو باس با نوت اولیه بر پایه سیب سرخ آغاز می‌شود. سپس گل پرتقال آفریقایی به همراه گل‌های سفید وارد عمل می‌شوند تا گروه بویایی گلی را هم به میوه‌ها اضافه کنند. نوت‌های پایه این ادکلن زنانه جذاب و روحیه بخش را هم وانیل، چوب صندل و درخت زیتون تشکیل می‌دهند. استفاده از این عطر در تمامی فصل‌های سال مجاز است و از آنجایی که شاداب کننده است، بهتر است بیشتر در روز مورد استفاده قرار گیرد.

رز ریدینت گلد مایکل کورس

خانم‌هایی که به عطرهایی با رایحه گل‌ها علاقمند هستند و در عین حال به دنبال گزینه‌های اقتصادی‌تری می‌گردند، می‌توانند عطر Rose Radiant Gold از برند مایکل کورس را امتحان کنند. این عطر در سال 2015 تولید شد و با سرعت زیادی محبوبیت پیدا کرد.

در ساخت این عطر زنانه شیک و خوشبو عطر ادویه‌ها در نوت اولیه به مشام می‌خورند. در نوت میانی نوبت به رایحه خوش گل‌هاست و در نوت پایه این مشک است که دوام عطر را بالا می‌برد. از این ادکلن زنانه شیک می‌توانید در پاییز، زمستان و اوایل بهار استفاده کنید. همچنین استفاده از آن برای روز و شب مناسب است و حتی می‌تواند شب‌های خنک تابستانی شما را هم تحت تاثیر خود قرار دهد.