ایسنا/ یک روزنامه آمریکایی به نقل از ''منابع آگاه'' گزارش داد که برادر ولیعهد عربستان قرار است به زودی به واشنگتن سفر کند تا در جریان این سفر درباره موضوعات مختلف، ازجمله مذاکرات هسته‌ای ایران گفت وگو کند.

افشای هدف سفر برادر ولیعهد عربستان به آمریکا درباره ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یک روزنامه آمریکایی به نقل از ''منابع آگاه'' گزارش داد که برادر ولیعهد عربستان قرار است به زودی به واشنگتن سفر کند تا در جریان این سفر درباره موضوعات مختلف، ازجمله مذاکرات هسته‌ای ایران گفت وگو کند.

به نوشته روزنامه وال استریت ژورنال، چند مقام آمریکایی و غیر آمریکایی گفته اند که خالد بن‌سلمان، معاون وزیر دفاع عربستان سعودی برای رایزنی درباره مسائل مهم منطقه ازجمله بازگشت واشنگتن به توافق هسته‌ای با ایران به جای محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی عازم آمریکا می‌شود.

وی که پیشتر سفیر عربستان در آمریکا بوده است، بالاترین مقام سعودی خواهد بود که از زمان روی کار آمدن جو بایدن در کاخ سفید به واشنگتن سفر می کند و قرار است با مقامات وزارت امورخارجه، وزارت دفاع و همچنین مشاور امنیت ملی آمریکا دیدار کند.

به گفته این منابع آگاه، وضعیت امنیتی سوریه، عراق، برقراری آتش بس در یمن، وضعیت کنونی در سرزمین های اشغالی و فلسطین، علاوه بر مذاکرات دولت بایدن درخصوص برنامه هسته ای ایران، از موضوعاتی است که در جریان این دیدارها مورد بحث و رایزنی قرار خواهد گرفت.