رکنا/ زن 60 ساله که سرنشین خودروی سواری پژو ۲۰۶ در آزادراه زنجان - تبریز در آتش سوخت.

زنده سوختن یک زن در صحنه‌ای تلخ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه کامیون کشنده با خودروی سواری پژو ۲۰۶ در آزادراه زنجان - تبریز، سرنشین سواری که زنی حدود ۶۰ ساله بود به طرز دلخراشی زنده زنده در میان شعله های سرکش آتش سوخت و جانش را از دست داد.
سرهنگ مهدی میناخانی گفت : این حادثه در کیلومتر ۶۳ باند شمالی این آزاد راه اتفاق افتاد که راننده این خودرو قبل از وقوع حریق موفق به ترک خودرو شد اما تنها سرنشین آن که یک زن بود در میان شعله های آتش گرفتار شد.
وی با بیان اینکه کارشناسان اعزامی به محل وقوع این حادثه رانندگی، علت تصادف را خستگی و خواب آلودگی راننده کامیون کشنده، تشخیص دادند، اظهار داشت: با مرگ این زن، تعداد فوتی های ناشی از تصادفات برون شهر زنجان بر اساس آمار پلیس راه این استان از ابتدای تیر ماه جاری تاکنون (۱ تا ۱۵ تیر ماه) به ۱۲ نفر رسیده است.   
میناخانی، تصریح کرد: در زمان حاضر ترافیک در مسیرهای ارتباطی این استان به شکل عادی و روان است و از رانندگان درخواست می شود به قوانین و مقررات رانندگی توجه و دقت کرده و فاصله طولی و حرکت با سرعت مطمئنه را مد نظر قرار داده و از هرگونه عجله و شتاب و همچنین ادامه مسیر در هنگام خستگی و خواب آلودگی به جد پرهیز کنند.