خبرآنلاین/ عضوحزب موتلفه اسلامی گفت: به نظر می رسد که آقای مخبر محتمل ترین گزینه است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حمیدرضا ترقی، عضو حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا پیش می کنید کابینه رئیسی اصولگرا است یا فراجناحی؟، به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: اگر مفهوم فراجناحی این است که اصولگرا نباشند و کابینه ای ترکیبی باشد، یقینا این گونه نیست. فراجناحی به معنای داشتن کارآمدی، تخصص، داشتن روحیه جهادی و انقلابی بودن، همچنین بدون وابستگی جناحی است. وابستگی جناحی افراد، ملاک انتخاب آنها نیست بلکه ویژگی های کارآمدی شان بیشتر مدنظر است. از این بُعد فراجناحی است اما اینکه غیراصولگرا و غیرانقلابی باشد چنین چیزی نیست. همه، یکی از ویژگی های مهم شان، پایبندی به اصول و آرمان های انقلاب در گام دوم و انقلابی بودن است.

او در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما از معاون اول رئیسی چه کسی است، عنوان کرد: به نظر می رسد که آقای مخبر محتمل ترین گزینه است.

ترقی در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما از وزیر کشور و وزیر خارجه دولت آینده کیست؟ اظهار کرد: باقری کنی یکی از گزینه های وزارتخارجه است اما اینکه قطعی شده باشد هنوز نمی توان چنین چیزی را با اطمینان بیان کرد اما به هر حال یکی از گزینه ها است. در مورد وزیر کشور هنوز جمع بندی نشده است. نمی توان الان روی کسی حتی به میزان ۵۰ درصد احتمال داد.