ایسنا/ رئیس دفتر رئیس‌جمهوری گفت: دیدگاه دولت سیزدهم این است که ما ملت «ما می توانیم» هستیم و «نمی شود» و «امکان ندارد» و «نمی‌توانیم» در قاموس و فرهنگ دولت سیزدهم وجود ندارد.

اسماعیلی: «نمی‌شود» و «نمی‌توانیم» در قاموس و فرهنگ دولت سیزدهم وجود ندارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

غلامحسین اسماعیلی صبح سه‌شنبه در آیین افتتاحیه بخش موقت دارویی بیماران کرونایی داروخانه ۲۹ فروردین نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه «مشکلات مردم عموما و مشکل ناشی از بیماری کرونا خصوصاً دغدغه رئیس جمهوری محترم است»، اظهار کرد: آقای رئیسی گره گشایی از کار مردم و رفع مشکلات مردم را ماموریت اصلی خود و دولت سیزدهم می دانند و به همین جهت هم هر کجا آوا و پژواکی از مشکل مردم به سمع و نظر ایشان برسد، شخصا وارد میدان می شوند و تلاش می کنند که مشکلات مردم برطرف شود.

وی گفت: سوالی طی سالهای اخیر در ذهن مردم شکل گرفته بود که آیا مشکلات قابل حل است یا خیر؟ دیدگاه دولت سیزدهم این است که ما ملت «ما می توانیم» هستیم و «نمی شود» و «امکان ندارد» و «نمی‌توانیم» در قاموس و فرهنگ دولت سیزدهم وجود ندارد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری خاطرنشان کرد: آنچه در این روزها اتفاق افتاد و تلاشی که عزیزان ما در ارتش و نیروی زمینی انجام دادند و احداث بخش بیماران کرونایی بعد از حضور رئیس جمهوری در داروخانه ۲۹ فروردین ارتش ثابت کرد که «ما می توانیم».

اسماعیلی با تقدیر از اقدامات وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو پس از دستور رئیس جمهوری مبنی بر افزایش داروخانه‌های ارایه دهنده داروهای کرونایی در کشور اظهار کرد: امروز در تهران ۴۹۰ داروخانه داروهای بیماران کرونایی را توزیع می کنند و در سراسر کشور دو هزار داروخانه در این زمینه متولی هستند؛ این اقدام این پیام را دارد که اولا با پیگیری‌های انجام شده دارو به میزان نیاز تامین شده است و مردم دغدغه تامین دارو نداشته باشند. پیام دیگر این است که این هم شدنی بود و فقط اراده می خواست که این اراده را دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف یه وجود آورده است.

وی در پایان با بیان اینکه «کار جهادی نتیجه دارد و ما امروز برای غلبه بر مشکلات یک راه داریم و آن کار جهادی است»، خاطر نشان کرد: ان شاءالله با روحیه جهادی مشکلات کشور یکی بعد از دیگری برطرف خواهد شد.