خانه ملت/ نماینده مردم طوالش در مجلس گفت: دولت در حوزه سیاست خارجی باید قاطعانه و مبتنی بر عقلانیت و خرد جمعی موضع خود را مشخص کند.

نماینده مجلس: دولت در حوزه سیاست خارجی قاطعانه موضع خود را مشخص کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حسن محمدیاری در جلسه علنی امروز (شنبه، 30 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با برنامه‌ها و کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم گفت: دولت در حوزه سیاست خارجی باید قاطعانه و مبتنی بر عقلانیت و خرد جمعی موضع خود را مشخص کند.

نماینده مردم طوالش و رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به وضعیت یارانه‌ها افزود: روند کنونی یارانه‌ها جوابگو نیست و این اعتبارات باید به سمت تولید روانه شده و قشر آسیب‌پذیر را پوشش دهد.

وی اضافه کرد: منابع طبیعی در شمال کشور به معضل تبدیل شده است و هر چند نمایشی ویلاها را تخریب می‌کنیم اما باید در ابتدا از ساخت و ساز جلوگیری شود.

محمدیاری با بیان اینکه بانوان نیمی از جمعیت را تشکیل می‌دهند و استفاده از ظرفیت آنها ضروری است که این موضوع در کابینه آقای رئیسی دیده نمی‌شود، ادامه داد: در حوزه زنجیره کرونا شما باید الگو بوده و پروتکل ها را رعایت کنید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: هر منطقه ظرفیتی دارد و باید با انتخاب استانداران آشنا به مسائل و مشکلات هر منطقه زمینه رفع معضلات را فراهم کرد.