پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای استان تهران میباشد، این شهر در بخش مرکزی شهرستان شهریار قرار دارد. اندیشه دارای ۶ فاز می‌باشد که در ۲۰ کیلومتری تهران، ۳ کیلومتری شمال غربی شهریار و ۷ کیلومتری جنوب شرقی کرج قرار دارد. فاز دو، سه، چهار و پنج شهر اندیشه براساس قوانین جدید شهرسازی طراحی و ساخته شده‌است و بالطبع علاقمندان زیادی را به خرید آپارتمان در اندیشه با بودجه محدود جذب می‌کند. در ابتدا شهر اندیشه به عنوان کنترل کننده سر ریز جمعیت کلانشهر تهران شروع به ساخته شدن کرد و در حال حاضر در جهت تجاری سازی پیش رفته‌است. همچنین از لحاظ فرهنگی، هنری و ورزشی نیز شهری پیشتاز در غرب استان تهران می‌باشد. بازار ایرانی اسلامی اندیشه که به سبک میدان نقش جهان اصفهان ساخته شده‌است که یکی از بزرگترین مکان‌های تجاری و تفریحی آن می‌باشد. 

با توجه به افزایش مهاجرت به شهر تهران در سال های اخیر و گسترش ساخت و ساز، روند تقاضا جهت خرید و اجاره افزایش یافته که همین بر بازار مسکن و قیمت هر متر مربع زمین تاثیر قابل توجهی گذاشته است متاسفانه در سالهای اخیر و خصوصا برای خانه اولی ها، شرایط خرید آپارتمان دشوار تر از پیش شده است. در خصوص قیمت خرید آپارتمان در اندیشه تهران، با توجه به وسعت آن و فاز ها و شهرک های متعدد موجود در آن، نسبت به سایر مناطق، محدوده قیمت هر متر مربع زمین و آپارتمان بسیار گسترده تر است. 

فرصت سرمایه گذاری و سکونت در شهر جدید اندیشه با توجه به گسترش شهرنشینی در حومه شهر تهران، ساختار تازه تاسیس شهر جدید اندیشه و همچنین تنوع سبک ساختاری در فازهای مختلف این شهر، امکان خرید ملک در اندیشه با هرسبک و سیاقی را امکانپذیر خواهد کرد، به عنوان مثال ساختار ویلایی در فاز سوم اندیشه در متراژهای متنوع ، بافت آپارتمانی با متراژهای نسبتا بزرگ در فاز چهارم ، ترکیبی از بافت آپارتمانی و ویلایی در فاز دوم و نهایتا بافت آپارتمانی فاز یک با تنوع متراژ که غالبا واحدهایی با متراژ کوچک و متوسط را در بردارد، که همین امر و همچنین باتوجه به در دسترس بودن امکاناتی همچون بازار، مدرسه، مجموعه های ورزشی و … شهر جدید اندیشه، خصوصا فاز یک اندیشه را به فرصت مناسبی جهت سکونت و سرمایه گذاری در اندیشه تبدیل کرده است.

خرید آپارتمان در اندیشه به راحتی هرچه تمام تر

مسکن کیان با فعالیت نزدیک به دو دهه در زمینه املاک و ارتباط خوب با سازندگان و همکاری با آنان در ساخت و ساز در منطقه و خرید و فروش آپارتمان ها در منطقه اندیشه تهران میتواند شما کاربران و خریداران عزیز را در تمام فعالیت های ملکی مانند خرید و فروش آپارتمان در اندیشه تهران یاری رساند. شما هم اکنون می‌توانید با مراجعه به وب سایت مسکن کیان به آدرس "maskankian.com" به بیش از 1,232 آگهی جدید و به روز املاک در اندیشه دسترسی داشته باشید.

مشاورین و کارشناسان مسکن کیان با آشنایی و احاطه کامل در کل منطقه و در اختیار داشتن بیشترین تعداد فایل املاک در اندیشه تهران تاکنون رضایت کامل را از مشتریان و مراجعه کنندگان خود کسب کرده و امروزه شاهد مراجعه سازندگان برتر منطقه در مسکن کیان هستیم و این دست آورد حاصل سال ها فعالیت صادقانه و همینطور اعتماد مشتریان عزیز ما در غرب استان تهران بوده است.

 

معاملات ملکی خود را در منطقه اندیشه تهران به ما بسپارید

مسکن کیان از قدیمی ترین مراکز مشاوره املاک اندیشه میباشد که میتوانید با اطمینان جهت خرید آپارتمان در اندیشه , ملک , زمین , ویلا , اجاره و رهن و… از مشاوران ما کمک بگیرید. مسکن کیان با در اختیار داشتن مشاوران مجرب و با سابقه ، مدیریتی فعال و پیگیر و از همه مهمتر داشتن ارتباط لازم و شناخت بسیار کامل از اکثر سازندگان نام آشنا و پروژهای آنان و همچنین مشتریانی که سالها با مدیریت این دفتر کار کرده و خود آنان نمایندگان تبلیغی بسیار خوب برای ما میباشند. ما متفاوت هستیم چون سعی بر آن داشتیم با خلاقیت و ایده پردازی هدفمند کار کنیم تا بهترین ها رو برای مشتریان خود داشته باشیم، اصول کار ما بر پایه رضایتمندی مشتریان بوده و بر این اساس توانسته ایم بیش از 10 سال رزومه قابل قبولی را در کارنامه خود به جا بگذاریم.

 

آدرس دفتر املاک مسکن کیان

شعبه یک : تهران، شهر جدید اندیشه، فاز یک، بلوار دنیا مالی، نرسیده به شاهد غربی، نبش پاساژ رضا - 02165507313

شعبه دو : تهران، شهر جدید اندیشه، فاز یک، انتهای شاهد شرقی، پلاک 24 - 02165369670

شعبه سه : تهران، شهر جدید اندیشه، فاز سه، شهرک صدف، بلوار استاد شهریار، شعبه سه املاک کیان

 

شماره همراه:

09125638635   –   حسین حمیدوند

09124806448   _   رضا نظیف