پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امروزه با گسترش و توسعه صنعت فضای دیجیتال، روز به روز بر قابلیت‌های نوین آن افزوده می‌شود. خرید ووچر پرفکت مانی نیز یکی از روش‌هایی است که می‌توان از طریق آن، از امکانات بسیار کارآمد و حائز اهمیت ووچر بهره‌مند شد. اکنون خرید ووچر از سیستم مالی هوشمند پرفکت مانی از مزایای بی‌شماری برخوردار است که در این مقاله قصد داریم ضمن پیدا کردن شناخت بهتر از ووچر و کاربرد آن به بررسی ووچر پرفکت مانی پرداخته و مزایای آن را بیان کنیم.

پرفکت مانی

ووچر چیست؟

قبل از اینکه به خرید ووچر یا ووچر پرفکت مانی بپردازیم بهتر است در ابتدا راجع به چیستی و مزایای ووچر توضیحاتی را ارائه کنیم. برای درک آسان‌تر این مطلب می‌توانیم ووچر را مشابه کارت‌های هدیه‌ای که توسط اغلب بانک‌ها عرضه می‌شود در نظر بگیریم.

همان‌طور که می‌دانیم برای تهیه و دریافت کارت‌ هدیه بانکی باید به بانک مراجعه نمود. به این صورت که مبلغ معین و مورد نظر خود را برای کارت هدیه به متصدی یکی از باجه‌های بانک مربوطه پرداخت کرده و سپس کارت هدیه خود را بدون اینکه حسابی در آن بانک داشته باشید، دریافت کرده و از آن استفاده نمایید. ووچر نیز کاملا به مانند کارت هدیه برای شما عمل خواهد کرد، به این معنی که می‌توان این کوپن دیجیتال و الکترونیکی را بدون افتتاح هیچ حسابی دریافت نمود و از آن برای انجام امور گوناگون در خصوص پرداخت‌های آنلاین بهره برد.

خرید ووچر چه مزایایی برای شما دارد؟

با توجه به توضیحاتی که در بخش قبل داده شد، روشن است که ووچر و استفاده از آن بسیار کارآمد بوده و دارای مزایای بی‌شماری است. برای مثال خرید ووچر یا همان کوپن‌های الکترونیکی سبب می‌شود تا بتوان در سراسر جهان، بدون هیچگونه محدودیتی وجوه مورد نظر خود را به آسانی انتقال داد. همچنین از ووچرها می‌توان برای پرداخت‌های آنلاین در زمینه انجام امور گوناگون بهره جست و آن‌ها را مورد استفاده قرار داد. یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی در رابطه با تهیه ووچر این است که می‌توانید آن‌ها را در هر زمانی که تمایل داشتید از طریق صرافی‌های آنلاین یا آفلاین موجود، به پول نقد تبدیل کنید.

برای خرید ووچر چگونه می‌توان اقدام نمود؟

برای تهیه ووچر می‌توان به دو صورت اقدام نمود. روش اول از طریق مراجعه به صرافی‌ها و روش دوم از طریق وبسایت پرفکت مانی انجام می‌شود.

  • تهیه ووچر از طریق مراجعه به صرافی‌ها

صرافی‌های متعددی در بازار موجودند که می‌توان با مراجعه به آن‌ها برای تهیه و خرید ووچر اقدام نمود. این صرافی‌ها هم به صورت آنلاین و هم آفلاین فعالیت می‌کنند. اما نکته‌ای که باید قبل از خرید از صرافی‌ها به آن توجه نمایید، اعتبار و تعهد صرافی مورد نظر است. بنابراین قبل از خرید، از معتبر بودن صرافی مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید. در مقاله بهترین سایت ارز دیجیتال میتوانید با برترین صرافی‌ها آشنا شوید.

  • تهیه ووچر از وبسایت پرفکت مانی

همان‌طور که پیشتر نیز گفته شد روش دومی نیز برای تهیه و خرید ووچر وجود دارد که برای استفاده از آن ابتدا باید یک حساب کاربری در وبسایت پرفکت مانی برای خود افتتاح نمود و سپس با میزان مبلغی که به عنوان اعتبار در حساب خود قرار می‌دهید، برای خرید ووچر پرفکت مانی اقدام نمایید.

پرفکت مانی چیست؟

ووچر

ووچر پرفکت مانی در حقیقت یک سرویس مالی پیشرو و مطمئن است که به تمامی کاربران خود این امکان را می‌دهد که پرداختی سریع و آسان داشته و انتقال امن وجوه خود را از طریق اینترنت تجربه نمایند. این سیستم هوشمند امکانات و قابلیت‌های شگفت انگیزی را برای کاربران اینترنت یا سرمایه گذاران در حوزه مشاغل آنلاین فراهم آورده است. با استفاده از این سرویس پرداخت می‌توان امور گوناگونی همانند انتقال پول بین کاربران دیگر، دریافت و پرداخت برای انجام انواع پروژه‌های تجاری به وسیله اینترنت، انجام پرداخت‌های متعدد و منظم از طریق اینترنت و به صورت آنلاین، ذخیره کردن وجوه پول به صورت ایمن و مطمئن در حساب الکترونیکی خود و دریافت سود به صورت ماهیانه را انجام داد. بدین ترتیب با خدماتی که بیان شد باید اشاره کنیم که راه‌های متفاوت و بسیاری برای بهره‌مندی از این سرویس وجود دارد اما اصلی‌ترین و مهم‌ترین شیوه استفاده از آن، خرید ووچر است.

پس از ایجاد حساب کاربری خود در وبسایت پرفکت مانی و بعد از تهیه و خریداری ووچر پرفکت مانی، یک کوپن دیجیتال در اختیار شما قرار می‌گیرد که روی آن دو شماره سریال با عناوین E-voucher و Activation code موجود است. این شماره‌ها بسیار مهم و ارزشمند بوده و باید همانند رمز کارت بانکی خود آن‌ها را محفوظ نگه داشته و در مکانی امن قرار دهید.

تهیه ووچر پرفکت مانی چه مزایایی دارد؟

  • انتقال آسان وجه

از مهم‌ترین مزایای خرید ووچر پرفکت مانی، قابلیت انتقال سریع و آسان وجه برای دیگران است. این انتقال می‌تواند از سوی شما برای کسانی که حتی حساب پرفکت مانی ندارند نیز صورت گیرد. در چنین شرایطی اطلاعات ووچر پرفکت مانی از طریق یک پیامک به شخص مورد نظر شما ارسال شده و آن شخص می‌تواند به صرافی‌های معتبر مراجعه نموده و ووچر خود را به پول نقد تبدیل نماید.

  • عدم نیاز به حمل پول نقد با خرید ووچر از وبسایت پرفکت مانی

اگر ووچر پرفکت مانی را خریداری کنید دیگر نیازی به حمل پول نقد خصوصا در مسافرت‌های طولانی مدت نخواهید داشت که این ویژگی می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. با توجه به اینکه می‌توان به صورت دلار از وبسایت پرفکت مانی ووچر خریداری و تهیه نمود؛ بنابراین نیازی ندارید که در مسافرت‌های خارج از کشور خود پول نقد به همراه داشته باشید.

  • ووچر پرفکت مانی تاریخ انقضا ندارد

از دیگر مزیت‌های تهیه ووچر پرفکت مانی، قابلیت نامحدود نگهداری از ووچر است که در این صورت محدودیتی در خصوص مدت زمان استفاده از آن نخواهید داشت و می‌توانید هر زمان که تمایل داشتید آن را به پول نقد تبدیل نموده یا جهت مصارف دیگر مورد استفاده قرار دهید.

  • خرید و فروش کارت‌های هدیه

از طریق تهیه ووچر پرفکت مانی می‌توان کارت‌های هدیه خود را در بازار کالاهای دیجیتال Buysellvouchers خریداری کرده یا به فروش برسانید. همچنین با خرید ووچر از وبسایت پرفکت مانی از این قابلیت برخوردار خواهید بود که ووچر مورد نظر خود را علاوه بر تبدیل به پول نقد به ارز دیجیتال نیز تبدیل نمایید که این امر از طریق صرافی‌های دیجیتال امکان‌پذیر خواهد بود.

خرید ووچر

صرافی خرید ارز دیجیتال اکس اونیکس

صرافی آنلاین و دیجیتال اکس اونیکس دارای 3 سال سابقه فعالیت در حوزه خرید و فروش ارز دیجتیال است که توانایی ایجاد بهترین تجربه خرید ارز دیجیتال را برای شما فراهم می‌آورد. از طریق صرافی خرید ارز دیجیتال اکس اونیکس می‌توانید خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال همانند بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و غیره را با کمترین کارمزد انجام دهید.

همچنین برای خرید ووچر از اکس اونیکس و به دست آوردن ووچر پرفکت مانی تنها کافی است که با مراجعه به سایت این صرافی دیجیتال به آدرس https://www.exonyx.ir نام و نام خانوادگی خود را به همراه شماره موبایل خود در صفحه مربوط وارد نموده و بدون هیچ احراز هویت دیگری، یک حساب جدید برای خود ایجاد کرده و بدین ترتیب در سایت ثبت نام نمایید. بلافاصله پس از ایجاد حساب خود در سایت اکس اونیکس شما قادر خواهید بود خرید ووچر پرفکت مانی را بدون کارمزد انجام داده و از کاربردهای شگفت انگیز آن بهره‌مند شوید.