مدیران باشگاه پرسپولیس این روزها آرام و قرار ندارند. آنها برای ورود به بازار نقل و انتقالات بازیکن منتظر مشخص شدن نام سرمربی هستند اما نه تنها نام سرمربی مشخص نشده بلکه بازیکنان هم یک به یک ساز جدایی دارند سر می دهند.

چه خبر از انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

برانکو ایوانکوویچ سه سال قهرمان شده و طبیعی است هر مربی دیگری جای او بیاید تحت فشار خواهد بود. مدیران پرسپولیس خیلی امیدوار بودند که رضایت نامه یحیی گل محمدی را از پدیده بگیرند و او کسی باشد که بعد برانکو ایوانکوویچ سکان هدایت تیم را به دست بگیرد اما به هر طریقی متوسل شدند مدیرعامل پدیده رضایت ندارد و به طبع یحیی گل محمدی به پرسپولیس نیامد. او از هر لحاظ لایق بود تا سرمربی پرسپولیس شود.

وقتی پرونده انتقال یحیی گل محمدی بسته شد مدیران باشگاه روی گزینه های خارجی تمرکز کردند، اسامی مدنظر در لیست را نوشتند و راهی استانبول ترکیه شدند تا با مربیان پیشنهادی مستقیم و به دور از دلال ها و واسطه ها مذاکره کرنند. از این سفر تفسیرهای مختلفی می شود برخی گفتند هیچ ثمری نداشت و برخی نیز اعلام کردند سه گزینه در فهرست نهایی هستند و با رأی هیأت مدیره نام سرمربی پرسپولیس اعلام می شود.

امروز کسی نمی داند چه اتفاقاتی در باشگاه پرسپولیس افتاده است. آنچه مشخص است، عرب به عنوان مدیرعامل پرسپولیس پنهان کاری می کند.

 

آخرین اطلاعات از نتیجه مذاکرات ترکیه

 

بعد از دو روز مذاکرات فشرده مسئولان باشگاه پرسپولیس با گزینه‌های سرمربی‌گری این باشگاه در نهایت مدیرعامل و دو عضو هیأت مدیره صبح امروز وارد تهران شدند.

در بین 6 گزینه سه مربی به شرایط پرسپولیس نزدیک‌تر هستند و احتمالاً به زودی نام سرمربی پرسپولیس از سوی مدیران این باشگاه رسانه‌ای خواهد شد. مدیران پرسپولیس در این سفر با کاررا، تاکیس، کالدرون و ... مذاکراتی داشته اند.

نیکولا اسکیرا خبرنگار گاتزا دلا اسپورت مدعی شد: پرسپولیس روزگذشته با کاررا مذاکره داشته و پیشنهاد قرارداد دو ساله با سالی دو میلیون یورو به این مربی داده است.

همچنین سایت یونانی «gazzetta.gr» ادعا کرد تاکیس لمونیس مور توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و این باشگاه ایرانی پیشنهاد خیلی خوبی به این سرمربی یونانی داده است.

لمونیس 59 ساله چند روز پیش در گفت‌وگو با این سایت یونانی خبر داده بود که هدفش سرمربیگری در خارج از یونان است و به زودی خبرهای خوبی خواهد داد.

بر اساس ادعای این رسانه یونانی پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به این سرمربی یونانی چیزی در حدود نیم میلیون یورو است.

 

اعلام نتایج مذاکرات ترکیه بزودی

 

عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جواب خبرنگاران گفت: اجازه دهید باشگاه کار خودش را انجام دهد. من در 48 ساعت گذشته، فقط 3 ساعت استراحت کرده ام. مذاکرات به شکل خوبی پیش رفته و نتایج آن را به زودی اعلام می کنیم.

 

 

تهدید برانکو ایوانکوویچ

 

غیر از موضوع انتخاب سرمربی دو خبر ورزشی مهم دیگر نیز مربوط به باشگاه پرسپولیس وجود دارد. در همین گیر و دار برانکو ایوانکوویچ در گفتگو با سایت «sportske» کرواسی پرسپولیس را تهدید کرد و گفت: من از پرسپولیس طلب دارم اما اصلاً نگران نیستم. در نهایت به تمام پولی که طلب دارم می‌رسم؛ چون فیفا حامی خوبی برای مربیان است.

 

قهر و جدایی محمد انصاری از پرسپولیس

 

در روز‌هایی که مدیران پرسپولیس درگیر جذب سرمربی خارجی برای جانشینی برانکو هستند، باشگاه تراکتور در ادامه تلاش خود برای تقویت بنیه دفاعی‌اش به یکی از مدافعان پرسپولیس پیشنهاد داده است

 

بند عجیب در قرارداد محمد انصاری

 

محمد انصاری فصل پیش پیشنهادات خوبی از چند کشور خصوصا قطر داشت، اما در نهایت تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند. این بازیکن برای ماندن در پرسپولیس یک بند جنجالی در قراردادش گذاشت و پس از مذاکره با مدیران برای ۲ فصل دیگر قرارداد خود را تمدید کرد.

اما آن بند این بود که این بازیکن هر زمانی که دلش بخواهد بتواند از پرسپولیس جدا شود بدون آنکه رضایتی از باشگاه بگیرد! نکته جالب اینجاست که مسئولان وقت باشگاه هم در آن زمان وجود چنین بندی در قرارداد انصاری را قبول و قرارداد وی را تمدید کردند!!

 

واکنش گرشاسبی به بند عجیب در قرارداد انصاری

 

درباره قرارداد‌ها مسئولان فعلی باشگاه توضیح دهند، بهتر است؛ اما آنچه مشخص است این است که انصاری از شرایط مالی خود ناراحت است و اگر طلبش را بدهند امکان ندارد پرسپولیس را ترک کند، آن‌هم بازیکنی مانند محمد که علاقه زیادی به پرسپولیس دارد.

هر بازیکنی حتی اگر 10 سال با باشگاهش قرارداد داشته باشد، اما نخواهد بماند نمی‌شود جلوی او را گرفت. قطعاً‌ اگر شرایط مهیا باشد بازیکن جایی نمی‌رود.