​بیوگرافی محمدحسن انصاری‌فرد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی و بررسی آینده پرسپولیس پس از انتخاب مدیرعامل جدید

محمد حسن انصاریفرد؛ از گذشته تا مدیرعاملی دوباره در پرسپولیس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

صبح امروز پس از پذیرفته شدن استعفای مهدی عرب همانطور که پیش بینی می شد محمد حسن انصاری فرد که هم از جنس فوتبال بوده و هم سابقه مدیریت 17 ماهه در این باشگاه را دارد و در بین هواداران محبوبیت است پس از حضور در باشگاه و جلسه با هیات مدیره به مدیر عاملی باشگاه بزرگ پرسپولیس منسوب شد.به این بهانه مطالبی جمع آوری شد تا فوتبالدوستان و هواداران پرسپولیس ضمن یادآوری بیشتر با گذشته و برنامه های آینده مدیرعامل جدید باشگاه آشنا شوند


با بیوگرافی محمدحسن انصاری‌فرد آشنا شوید

محمدحسن انصاری‌فرد (۱۸ شهریور ۱۳۴۱ – تهران) بازیکن و مربی سابق فوتبال اهل ایران است.

 

بیوگرافی محمدحسن انصاری‌فرد

فعالیت ورزشی

وی سابقه عضویت در تیم‌های پرسپولیس تهران و کشاورز را دارد.او در فینال جام در جام آسیا مقابل المحرق بحرین تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند تا این تیم قهرمان آسیا شود.

همچنین وی سابقه مدیرعاملی در باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران در سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۶ را دارد.

انصاری‌فرد هم‌اکنون در باشگاه راه‌آهن مدیرعامل است.

دو سال مربی‌گری در تیم ملی فوتسال ایران مابین سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۴ در کارنامه وی نیز دیده می‌شود.

او زننده گل قهرمانی پرسپولیس در جام برندگان جام آسیا ۹۱–۱۹۹۰ برابر المحرق بحرین است.

دوران مدیریت
او پس از ۱۷ ماه مدیریت در باشگاه پرسپولیس ، از این سمت استعفا داد، اما استعفای او مورد قبول قرار نگرفت و حتی نمایندگان مجلس جمهوری اسلامی ایران نیز در تائید مدیریت او به جمع‌آوری امضا پرداختند. در زمان مدیریت محمد حسن انصاری فرد برای خداحافظی احمد رضا عابدزاده دیدار دوستانه ای میان پرسپولیس و بایرن مونیخ در ورزشگاه آزادی تهران ترتیب داده شد.

عملکرد

خود وی عملکردش را به خاطر انجام کارهای ذیل مثبت ارزیابی می‌کند:

دعوت از تیم فوتبال باشگاه بایرن‌مونیخ آلمان و حضور این تیم با تمامی بازیکنان اصلی‌اش در تهران و انجام بازی دوستانه با پرسپولیس
آوردن علیرضا واحدی‌نیکبخت در ابتدای فصل ۸۶-۸۵ از استقلال تهران به پرسپولیس
آوردن حسین کعبی به پرسپولیس
آوردن مصطفی دنیزلی به پرسپولیس
جذب اسپانسرهای قوی مالی
کاهش بدهی باشگاه پرسپولیس در دوران مدیریت وی

با هیات مدیره و مقام بالاتر تعامل می کنم

انصاری فرد: نمی‌گذارم آرامش پرسپولیس به هم بخورد

تغییرات مدیریت در پرسپولیس امروز شکل رسمی به خود گرفت و ایرج عرب جای خود را به محمدحسن انصاری فرد بازیکن و مدیرعامل سابق این تیم داد.

photo_2019-08-27_13-13-47

امروز مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید پرسپولیس در این باشگاه برگزار شد و ایرج عرب سکان مسئولیت این باشگاه را به محمدحسن انصاریفرد داد که یک بار دیگر و در سال 1384 این پست را در اختیار گرفته بود. انصاریفرد امروز در کنار ایرج عرب پاسخگوی خبرنگاران بود. او در ابتدا با بیان اینکه استعفایش از کمیته فوتسال ربطی به حضورش در پرسپولیس نداشته گفت:« انتخاب بنده به عنوان یکی از کاندیداها  از ۱۰ روز پیش اتفاق افتاد؛ درحالی که من از ۱۵ تیر به آقای تاج گفته بودم که اگر این داستان‌هایی که در فوتسال رخ داد اتفاق بیفتد، استعفا خواهم داد. حاضرم در برابر هواداران قسم بخورم که این موضوع اصلا هیچ ربطی به آن داستان‌ها ندارد.»

او افزود:« اصلا به فکر مدیرعاملی در پرسپولیس نبودم. درباره مدیریت پرسپولیس حدود ۱۰ روز قبل با من صحبت شد.»

مدیرعامل جدید پرسپولیس در ادامه درباره شرایط کاری در باشگاه گفت:« تز من این است که باید در هیات مدیره همفکری و برنامه ها به تصویب برسد و من هم به عنوان مجری آن را اجرا کنم. همه چیز باید در هیات مدیره تصویب شود.»

او درباره بدهی‌های پرسپولیس هم گفت:« بدهی ها را بررسی می کنیم تا ببینیم میزان دقیق بدهی ها چقدر است. من الان دو سه ساعت است که این پست را گرفتم و اطلاعات دقیقی ندارم.»

انصاریفرد در ادامه با اشاره به استفاده از تجربه پیشکسوتان باشگاه گفت:« من خودم یکی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس بوده ام، حتما از پیشکسوتان دعوت کرده و از تجربه آن ها استفاده می کنم»

مدیرعامل پرسپولیس همچنین با بیان اینکه ثبات مدیریت می تواند به موفقیت کمک کند گفت:« تغییراتی اتفاق افتاده و ما هم سعی می کنیم این تغییرات آرامش تیم را به هم نزند. من می خواهم با هیات مدیره و مقام بالاتر تعامل داشته باشم چرا که می خواهیم پرسپولیس آرامش داشته باشد حتی اگر این آرامش با رفتن ما رقم بخورد.»

مهدی عرب و محمد حسن انصاریفرد پس از خروج از ساختمان باشگاه و انتخاب مدیرعامل چه گفتند؟

اولین سخنان محمد حسن انصاریفرد را در مورد آینده این تیم و تغییرات را در لینک زیر ببینید

انصاری‌فرد خیلی زود به دنیزلی رسید

اولین بازی پرسپولیس در دوران مدیرعاملی محمد حسن انصاری فرد مقابل تیمی خواهد بود که هدایت آن بر عهده مربی سابق پرسپولیس در دوره قبلی حضور انصاری فرد است.

 تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوم رقابت های لیگ برتر روز جمعه در شهر تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت.

بازی تراکتور و پرسپولیس همواره حساسیت های فراوانی دارد و امسال هم تقابل آنها مستثنا نیست. حضور مصطفی دنیزلی، سرمربی پیشین پرسپولیس روی نیمکت تراکتوری ها هم به نکات ویژه این دیدار افزوده است. دنیزلی در لیگ ششم سرمربی پرسپولیس بود و تیم او برای هواداران این تیم یادآور بازی های زیبا و تهاجمی و البته پرگل است.

اما اتفاقی که امروز رخ داد و حساسیت های بازی پرسپولیس و تراکتور را بیشتر از پیش کرد، تغییر مدیرعامل پرسپولیس بود. با اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس، ایرج عرب رسما به کار در این باشگاه با سمت مدیرعامل پایان داد و تنها در عضویت هیئت مدیره باقی ماند. به جای عرب، محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل جدید پرسپولیس شد و کار خود را در این باشگاه آغاز کرد.

انصاری فرد پیش از این در یک مقطع دیگر هم مدیرعاملی پرسپولیس را بر عهده داشته است. یکی از اتفاقات مهم دوران مدیریت او، آوردن مصطفی دنیزلی به پرسپولیس بود. این دو نفر سیزده سال پیش با هم در پرسپولیس کار می کردند. حالا دقیقا در همان فصلی که دنیزلی به فوتبال ایران و این بار تیم تراکتور برگشته، انصاری فرد هم مجددا مدیرعامل پرسپولیس شده و از قضا چند روز پس از شروع مدیریت انصاری فرد، پرسپولیس و تراکتور مقابل هم قرار می گیرند.

 

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی محمدحسن انصاری‌فرد

بیوگرافی محمدحسن انصاری‌فرد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی
 
بیوگرافی محمدحسن انصاری‌فرد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی
 
بیوگرافی محمدحسن انصاری‌فرد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی
بیوگرافی محمدحسن انصاری‌فرد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی
 
بیوگرافی محمدحسن انصاری‌فرد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی
 
بیوگرافی محمدحسن انصاری‌فرد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی
بیوگرافی محمدحسن انصاری‌فرد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی
 
بیوگرافی محمدحسن انصاری‌فرد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی
 
بیوگرافی محمدحسن انصاری‌فرد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی