حوادث رکنا: سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مرد میانسالی که با لباس سرداری از شهروندان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

پرسه های این  سر تیپ دوم نیروهای مسلح در بازار تهران چه رازی داشت؟ / او مسلح هم بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا؛ سرهنگ "امیر هوشنگ امیری"سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در توضیح این خبر بیان داشت: روز گذشته ماموران کلانتری بازار  خبری را در خصوص مردی که با حمل کلت جنگی و غصب عناوین نظامی با درجه سرتیپ دومی یکی از ارگان های نظامی در حوالی بازار در حال تردد است، دریافت کردند.

 

وی افزود : ماموران پلیس بلافاصله به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند متهم را در حالی که با یکی از شهروندان در حال گفت  و گو بود شناسایی و دستگیر کنند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: با بررسی های پلیسی و استعلام های انجام شده  به دست آمد، این فرد نظامی نبوده و در هیچ ارگان های نیروهای مسلح مشغول به فعالیت نمی باشد و بدون داشتن کارت شناسایی، صرفا با پوشیدن لباس فرم و نصب آرم و علائم سرداری (سرتیپ دومی) و حمل یک سلاح کلت جنگی در سطح شهر تردد می کند .

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیشتر با همین عنوان مجرمانه به دفعات مختلف دستگیر و تحمل کیفر داشته است.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری  تهران بزرگ در پایان، با اشاره به اینکه با دستور قضائی متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت از شهروندان خواست، در صورت مشاهده چنین افرادی گزارش های امنیتی و انتظامی خود را از طریق سامانه پلیس 110 در میان بگذارند.