کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با آغاز روند افزایشی رطوبت در برخی از شهرهای این استان رطوبت جزیره خارگ به 93 درصد رسید.

رطوبت درخارگ به 93 درصد رسید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پیام مساعدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در 24 ساعت گذشته برازجان نیز با 18 درصد کمترین میزان رطوبت را در استان بوشهر تجربه کرد.
وی بیان کرد: درچند روز فرارو رطوبت و دمای هوا روند افزایشی دارد و پیش بینی می شود از هفته آینده گرمای هوا در استان بوشهر پنج درجه سانتیگراد افزایش داشته باشد.
مساعدی گفت: در 24 ساعت گذشته برازجان و جم به ترتیب با 40 و 20 درجه بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر به خود اختصاص دادند.
وی اظهار داشت: با تداوم شرایط ناپایداری جوی در برخی نقاط استان بوشهر بویژه در مناطق شرقی و ارتفاعات این استان درساعاتی از بعد از ظهر تا اوایل شب رشد ابر و وقوع ناپایداری های موقت جوی همراه با وزش تندبادهای لحظه ای به همراه گردوخاک، گاهی رگبارهای پراکنده باران و رعد و برق دور از انتظار نیست.
مساعدی یادآورشد: همچنین وزش جریان های ملایم جنوبی روی دریا امروز و روزهای آینده تداوم داشته و شرایط دریایی نیز ملایم پیش بینی می شود.
وی گفت: برای 24 ساعت آینده جهت وزش باد بطورغالب جنوب شرقی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت 10 تا 30 و در برخی نقاط استان به طور لحظه ای به بیش از 40 کیلومتر در ساعت می رسد.
مساعدی افزود: دراین مدت ارتفاع موج دریا 30 تا 90 سانتی متر گاهی تا 120 سانتی متر خواهد بود.
وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا 01:45 دقیقه بامداد، مد اول ساعت 08:20، جزر دوم ساعت 15:18 و مد دوم ساعت 21:25 خواهد بود.
6043/7212