کنعانی زادگان به دلیل رسوایی اخلاقی بالاخره از یک نهاد با جریمه مواجه شد.

جریمه سبک برای کنعانی زادگان همه را متعجب کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش گل کوچیک کنعانی زادگان مدافع تیم ملی چندی پیش درگیر یک رسوایی اخلاقی بزرگ شد. کنعانی زادگان شاید از از بهترین مدافعان تیم ملی باشد اما این نباید دلیلی بر چشم پوشی روی آبروریزی او می‌شد. کنعانی زادگان پس از رسوایی در سکوت خبری به سر برد تا به حواشی دامن نزند. همین اتفاق و لابی گری هایی که اتفاق افتاد باعث شد کنعانی زادگان جریمه عجیبی شود که این موضوع با انتقادات شدیدی انجام شد. اما شب گذشته صدا و سیما اعلام کرد کنعانی زادگان به دلیل این رسوایی ممنوع التصویر شده است.

کنعانی زادگان مدافع تیم ملی مدتی پیش درگیر پرونده‌ای عجیب شد. رسوایی اخلاقی کنعانی زادگان حواشی زیادی به همراه داشت. همگان فکر می‌کردند این بی آبرویی برای کنعانی زادگان گران تمام شود و مانند رامین رضاییان منجر به حذف کامل کنعانی زادگان از تیم ملی شود. زمانی که کنعانی زادگان در کمال ناباوری برای دو بازی تیم ملی برابر عراق و امارات به اردوی تیم ملی دعوت شد همگان متوجه شدند که این پرونده با سایر موارد فرق دارد.

کنعانی زادگان از بعد رسوایی اخلاقی هیچ واکنشی نشان نداد و در بازی های ملی هم بدون حاشیه به میدان رفت. روز گذشته از طریق فدراسیون فوتبال جریمه مدافع تیم ملی اعلام شد که بازهم همگان را شوکه کرد.